{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor finder jeg en nummerplade?
  • #1   4. nov 2012 hos din lokale synshal...det er helt nyt at man kan det, bare du har reg attest kan du omreg dernede og købe plade...omreg koster 380 kr

• #2   4. nov 2012 og nummerplade 580

• #3   4. nov 2012 Man betaler ikke for omreg når du får plader. Sådan er det ihvertfald med bil smiley

• Juno
    Juno Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 88
    #4   4. nov 2012 Aha, jeg var ikke sikker på om det kun var til biler disse steder. Jeg har fået omregistreret, og forsikringen ligger klar, så jeg mangler bare et sted i nærheden. Jeg bor i vestjylland, og har langt til både holstebro, herning og esbjerg, hvor jeg kan se at skat har nogle kontorer.
    Tak for svaret.

• Juno
    Juno Tilmeldt:
    feb 2005

#6   4. nov 2012 Det er fint, jeg har lige set muligheden hos applus. Nu kan jeg så bestille en nummerplade, men jeg har ingen kodedel 1+2 på den erstatningsattest jeg har fået >.<

• Juno
    Juno Tilmeldt:
    feb 2005

#7   4. nov 2012 Nå, jeg finder nok ud af det.

• #8   4. nov 2012 så skal du have fat i skat så de kan gie dig nogen papire men ved ik om det koster en omreg hvis du os skal have plader oven i

• Juno
    Juno Tilmeldt:
    feb 2005

#9   4. nov 2012 Jeg har fået et papir hvorpå der står i relevante uddrag:

Registreringsattest (erstatningsattest)

Det fremgår af sagen, at du har dokumenteret at du er ejer af køretøjet. (Efter en længere sag med tidligere ejer som ikke ville skrive under på noget)

SKAT har derfor mulighed for at udstede en registreringsattest (erstatningsattest) på køretøjet.

Skat kan imidlertid ikke udskrive registreringsattester (erstatningsattest) i Centralregisterets nuværende edb-system.

Denne skrivelse skal derfor betragtes som en ny registreringsattest (erstatningsattest) og SKAT tillader at køretøjet registreres ud fra følgende oplysninger om køretøjet;

* at køretøjet senest er registreret den bla-bla med reg nr blabla - kontroltal: bla

* at køretøjet er afmeldt den blablabla

Så står der så...:

Ved anmeldelse til registrering skal denne skrivelse afleveres til Nummerpladeekspeditionen i et skattecenter sammen med de øvrige registreringsdokumenter.

Jeg har jo ingen andre registreringsdokumenter? :S

• #10   4. nov 2012 så aflevere du den i synnshallen og så laver de en reg attest til dig og giver dig plader men regn med priser fra 600-1100

• #11   4. nov 2012 i alt

Kommentér på:
Hvor finder jeg en nummerplade?

Annonce