16. jul 2003 Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.603
så er der liv i ZIPZILLA :-D {{forumTopicSubject}}
Så er det min tur til at lave en af de ligegyldige indlæg om hvad man år og laver, men tænkte der nok var nogle der var intra i at se det aligevel
Har fået ZipZilla igang nu ved hjælp af at jeg hældte benzin på (blandet for olietanken kan ik være der for støddæmperen) også satte jeg luftfilteret på igen og trykkede 3 gange på kicken også startede den
Prøvede så lige at gi dne lidt gas og den rev på baghjul
Men jeg trak den lige ud på sneen og lod den køre op i omdrejninger for at køre rent ellers er den ligesom at køre med omdrejningsbegrænser..
Og da jeg så trak den ind igen og prøvede at køre 10 meter i vores værksted satte den baghjulet rundt og gik så lidt på baghjul MENS den stadig spandt hjulet
Også var det eller bare om at slå bremsen i igen
Nu er jeg så ved at sætte et midlertidigt kølesystem på for at ku ta den en tur ud på vejen når sneen og al det sjap er væk
Er der forresten nogle der ved hvad vej vandet cirkulere (i piaggio motore) altså om dte går fra pumpehuset og ind til cyllen eller fra pumpehuste frem til køleren, og er der en udlufter på alm. piaggio LC motore???
P.s. til jer jeg snakkede WHeelie bar med, så bliver jeg NØD til at lave den for at ku gi den fuld øre fra start af og ik rykke rundt bagover
Især ik hvis jeg sætter 172ccm mnalossi på
okt 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 14 Svar: 95
(link fjernet)
der kan du finde radiatorer.
jul 2003
Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.603
Se så
Men det med vandet vej er fordi der sidder en udlufning på motoren ligesom på en bremsecaliper for at få luft ud af systemet...
Den ene af de 2 slanger går ned til studsen på topstykket og den anden gik på hexagonen på et rør der gik immelem benene hvor at pumpen var sat på i den ene ende og længere fremme at til køleren..
Men har jo ik det vandrør på zipzilla..
Så har tænkt på at blænde den ene slange af også kun udlufte ved topstykket, men kan det gå???
jul 2003
Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.603
Jannick, jo det gør jeg nok..
Håber heller ik at jeg skal bruge standart cyllen så lang tid, for min skyld må den gerne sætte sig så jeg kan få tuncylle på
så er der liv i ZIPZILLA :-D