{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Privat mekaniker søges {{forumTopicSubject}}

Har en sonic der konstant er små problemer med og som jeg er meget afhængig af til og fra arb hver dag.

Søger derfor en privat der har lyst, mulighed og ikke mindst den nødvendige viden til at lave min sonic. Self mod fair betaling. Jeg aner intet om hvordan skidtet virker og det interesserer mig heller ikke. Den skal bare virke.

Du skal bo på kbhs vestegn eller tæt på.

Skriv hvis du intra, så uddyber jeg hvad der er galt med den..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Privat mekaniker søges
  • #1   5. okt 2012 jeg ret god til det med scooter/knallert
    skriv en privat besked til mig så kigger vi da lige på det:-)

• #2   6. okt 2012 Anders M

ham på min venneliste driver pro scooter og knallertværksted, i tikøb

• #3   6. okt 2012 Har skrevet pb til dem der har meldt sig, men ingen svar ???

Problemet er som følger.

Den kan ikke lide regnvejr. Motoren tager omdrejninger uden at tage ved. Den larmer helt vildt men kører i ujævne ryk og jeg kan ikke regne med den mængde gas jeg giver svarer til hvor meget den trækker. Den kan ikke holde tomgangen ordenligt. Har fornyligt været til reperation hvor han rensede karburatoren for vand og skidt. Så jeg tror den der karbuator er utæt. Men jeg ved det jo ikke..

Somsagt så gider jeg ikke selv rode med det. Søger derfor en som gør og har forstand på det. Der skal også laves en del småting.

Kom frisk smiley

• #4   6. okt 2012 BUMP

Kørt en tur her til aften og kører fuldstændig som den skal.
    Så gætter på vandet der kommer ind i kaburatoren er fordampet eller løbet ud igen,

Søger fortsat en privat med forstand på knallert der gider kigge på min mod betaling. Du skal have "værksted" og det nødvendige grej selv. For har ikk noget. Fragter til der hvor du bor, Så tæt på Brøndby som muligt..

Kommentér på:
Privat mekaniker søges

Annonce