{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.395 visninger | Oprettet:

hjælp til smx/rmx kickstarter aksel montering. {{forumTopicSubject}}

-hej scootergalleri.
jeg har skiftet kickstarterakslen på min smx. og jeg sætter den ind i motoren. men så efter jeg har kick'et en gang på den, så falder den af inde i motoren eller går ud af tandhjulet. så tager den ikke fat. så kører den bare rundt uden nogen modstand. hvad kan problemet være ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til smx/rmx kickstarter aksel montering.
  • #1   28. sep 2012 jaaa du har samlet det forkert så simpelt er det smiley du har sikkert ikke styr på hvoran fjedren og det hvide plastik skal sidde smiley

på akslen er der et hul. og på plastikstykket er der et hak i det ene ende. og den ene ende af din fjeder skal stikke ind i det hul og have plastikstykket ned over akslen og så skal hakket passe ned over den ende af fjederen som sidder ind i akslen.

og så skal du sørge for at stopstykket som sidder ind mod blokken sidder på venstre side af stopstykket i blokken. og så vrider du fjederkrogen om så den sidder på pinden til at holde den. og når du så sætter dækslet på skal det lukke helt tæt uden vold. ellers er fjederen ikke centreret ordentligt

• #2   28. sep 2012 Tak skal du ha' fik løst det efter lidt tid. den drillede bare smiley

Kommentér på:
hjælp til smx/rmx kickstarter aksel montering.

Annonce