{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Gilera Stalker opfører sig underligt {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Jeg har en stalker stående som er begyndt at opføre sig underligt.
Den anden dag da jeg skulle i skole, startede den normalt og kørte som den plejede men da jeg havde kørt ca. 1 km begyndt den at drukne og ville ikke rigtig tage gasen, og druknede helt hvis du drejede håndtaget i bund, det er mærkeligt for den har kørt fint de 2200 km den har gået så synes det er mærkeligt at den er begyndt at køre sådan..... Jeg har spændt efter ved kabu og studs for det kunne jo være en utæthed, men det har bare ikke hjulpet. Den køre stadig godt den første km og så går det bare ned af bakke for den.... Jeg ved ikke rigtig hvad der er gjaldt så er tør for løsninger... håber i kan hjælpe smiley
på forhånd tak!

PS den er standard med pillede skive.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilera Stalker opfører sig underligt
Kommentér på:
Gilera Stalker opfører sig underligt

Annonce