{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af afløb og vandinstallation under køkkenvask 1.500 kr.
  • Oprydning i have 2.200 kr.
  • Reparation af opvaskemaskinen 800 kr.
  • Fælde 2 træer 3.000 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Samle 14 borde til restaurant 1.208 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nye kørekorts regler?
  • #1   19. sep 2012 Jeg mener ikke at der bliver ændret noget

• #2   19. sep 2012 hvis du bliver stoppet på en 45knallert når du er under 18år kan du risikere at det bliver udsat 3år

• #3   20. sep 2012 okay. jeg er over 18 år og har bil kørekort, synes bare det er åndsvagt man kun må køre 45 km/t hvor man fx må køre 50-60-70-80 km/t

• #4   20. sep 2012 Helt enig i det med farten, man tog jo ligesom kørekort og lærte færdselsreglerne, efter min mening skulle man kunne følge trafikken, der er fanme ikke noget værre end billister der presser en og overhaler så tæt på en de overhovedet kan pga vi "sænker" farten i deres hoveder, men der er nok en grund til at de regler er som de er mht ulykker, så tror aldrig en 45'er bliver til en 80'er

• #5   20. sep 2012 jeg er enig med dig Brian V, men jeg tror nettop at grunden til at man kun kan køre de 45 km/t så vil der jo ske ulykker ved at billisterne bliver sure og irriteret på en og derved kan presse og lave sindsyge overhalinger ved at man køre langsom og ikke følger trafikken som vi jo lære når man tag kørekort "man skal følge trafikken"

Kommentér på:
nye kørekorts regler?

Annonce