{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Hvad koster en flot Jog FS? {{forumTopicSubject}}

Hej Scootergalleri.dk
Nu har jeg besluttet mig for at sælge min Puch Maxi og så vil jeg købe en Yamaha Jog Fs istedet.
Nu kommer mit spørgsmål så: Hvor meget skal man give for en flot Yamaha Jog Fs?
Kan se at de flotte ligger på omkring 7000-8000 kr og det er da helt vildt?
Den må helst ikke være ret tunet og så ellers så standard som muligt. Pengene er ikke et problem, men skal man virkelig give så meget for en fin Jog fs?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad koster en flot Jog FS?
  • #1   16. sep 2012 altså det kunne an på hvordan man tænker på om det er vild jeg har men helt unikke til salg til 9000. du finder ikke EN! der har samme lak ikke samme farver!

    og alt på min er lakeret på ny og alt er iorden og intet rust jeg har brugt i runde tal 18.000.
    på den bare lakken i sig selv koster 5500 for skjoldene. så vis man vil have noget fedt og iorden så man jo også betale lidt for det. smiley


  • #2   16. sep 2012 Folk overdriver altid med deres priser

  • #3   16. sep 2012 har en jog med sonic fælge og motor rigtig flot uden skjolde du kan kæbe fuldt skjoldsæt til 600 kr så kan du selv vælge farve kom og hent den for 3500 kører rigtig godt

  • #4   16. sep 2012 Pas på du ikke køber et sminket lig. Tjek dem altid godt efter, især sådan en jog. Der skal jo ikke andet end et sæt skjolde og lidt maling til, så ser de fine ud. Folk har en tendens til at tage overdrevet overpris for dem.

    Vi solgte i starten af året en Jog FS til 6.500 som stod som en helt ny og helt original og standard, den havde kun haft én ejer før. Så du kan være heldig at finde noget helt standard og vedligeholdt i den prisklasse - Så kan du jo altid selv pille ved den, hvis den er for langsom. Så ved du også selv hvad du har gjort ved den, i stedet for at blive overrasket af noget fusk.


  • #5   16. sep 2012 Jeg kunne også godt tænke mig en helt original jog fs , men som i siger skal man tjekke dem godt, altid siger folk : jog fs 100% original kun 6000km som ny.. Det første jeg så ser er at skjoldene ikke har stafferingerne mere,, nok udskiftet.. Og at udstødningen ikke er original og den har fået nyt bagdæk da for og bag ik er ens. Så den har nok kørt 16-26-36000km i stedet og så har de lige fikset lidt.. Nej tak kom med en helt original ..

  • #6   16. sep 2012 Pengene er ikke et problem, men gider ikke give mere end de er værd.
    Hvis en fin Jog koster 8000 kr, så er det jo heller ikke et problem, da man også kan få 7000-8000 kr for den nå man sælger den.


  • #7   16. sep 2012 Køb en Jog R!

  • #8   16. sep 2012 Jeg kan godt se hvad det er folk siger med at man skal passe på at man ikke bliver taget ved næsen det er pisse iraterrene at folk fusker og sælger noget lort.
    For os/dem der laver alt efter bøgen det kan pisse mig af for så tror alle at man snyder ved og pynde et lig.


  • #9   16. sep 2012 Halkjær. Jeg bytter gerne min jog R for en lige så fin jog fine selection. Det er bare dejligere. Men de er også 15 år gamle så svære at finde i samme stand som ny.

Kommentér på:
Hvad koster en flot Jog FS?

Annonce