{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.400 visninger | Oprettet:

Cpi Oliver City, 2005, Begrænsning {{forumTopicSubject}}

HJÆLP HJÆLP HJÆLP!
Ok, her et godt spørgsmål til jer med ordentlig forstand på scooter. Lad vær med at skriv hvis "du regner med" eller "tror". Det her skal laves ordentligt med nogle ordentlige svar. Min scooter er 100% standard og det kan jeg ikke lide. Jeg vil have et godt optræk og en topfart på højst 80 uden tun. Jeg skal have pillet ALLE begrænsningerne. Her er tale om mulige: CDI, udstødning, luftfilter, ECU, controller, pickup ved kobling, karburator, ruller, tragt i luftfilterkasse, kobling, isolatorstykke mellem indsugningsstudsen og cylinderen, eller bare indsugningshul i cylinder, forhøjning ved gliderør etc. Så tror jeg ikke der er andre muligheder. Når jeg har pillet alt der kan pilles, står jeg nok tilbage med en scooter som skal have et nyt luftfilter, større dyse, og hvad der ellers følger med. Men er der nogen der ved præcis hvilke begrænsninger der er på den? Det er en Cpi Oliver City med euro2 motor (tror jeg) og den kommer fra 2005. Jeg skal også vide hvilket luftfilter der er bedst at bruge og hvilken størrelse dyse der skal bruges for bedste ydelse. Samtidig skal jeg lige være sikker på om det egentlig er en euro2 motor eller om det egentlig er en euro1 inden jeg går ud og køber ny udstøding. Hvis der er noget jeg har overset så skriv det endelig. Sidste spørgsmål, kan jeg nøjes med at bore udstødningen? Jeg ved at forrøret er begrænset og enten skal udskiftes eller bores smiley
Hvis ikke det snart sker, ender jeg med frontalt sammenstød med en bil fordi jeg er faldet i søvn bag roret..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cpi Oliver City, 2005, Begrænsning
Kommentér på:
Cpi Oliver City, 2005, Begrænsning

Annonce