{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.027 visninger | Oprettet:

Cpi Oliver City, 2005, Begrænsning {{forumTopicSubject}}

HJÆLP HJÆLP HJÆLP!
Ok, her et godt spørgsmål til jer med ordentlig forstand på scooter. Lad vær med at skriv hvis "du regner med" eller "tror". Det her skal laves ordentligt med nogle ordentlige svar. Min scooter er 100% standard og det kan jeg ikke lide. Jeg vil have et godt optræk og en topfart på højst 80 uden tun. Jeg skal have pillet ALLE begrænsningerne. Her er tale om mulige: CDI, udstødning, luftfilter, ECU, controller, pickup ved kobling, karburator, ruller, tragt i luftfilterkasse, kobling, isolatorstykke mellem indsugningsstudsen og cylinderen, eller bare indsugningshul i cylinder, forhøjning ved gliderør etc. Så tror jeg ikke der er andre muligheder. Når jeg har pillet alt der kan pilles, står jeg nok tilbage med en scooter som skal have et nyt luftfilter, større dyse, og hvad der ellers følger med. Men er der nogen der ved præcis hvilke begrænsninger der er på den? Det er en Cpi Oliver City med euro2 motor (tror jeg) og den kommer fra 2005. Jeg skal også vide hvilket luftfilter der er bedst at bruge og hvilken størrelse dyse der skal bruges for bedste ydelse. Samtidig skal jeg lige være sikker på om det egentlig er en euro2 motor eller om det egentlig er en euro1 inden jeg går ud og køber ny udstøding. Hvis der er noget jeg har overset så skriv det endelig. Sidste spørgsmål, kan jeg nøjes med at bore udstødningen? Jeg ved at forrøret er begrænset og enten skal udskiftes eller bores smiley
Hvis ikke det snart sker, ender jeg med frontalt sammenstød med en bil fordi jeg er faldet i søvn bag roret..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cpi Oliver City, 2005, Begrænsning
  • #1   6. sep 2012 Start med at pille skiven, ubegrænset cdi og power luftfilter smiley

• #2   6. sep 2012 Ikke power filer det er enlig kun til når man køre med karburator over de 17.5 men ryk skiven og dysse den op ca 85 skift udstødning cdi er ikke et must at skifte kan ikke huske om der sidder noget i membran

• #3   6. sep 2012 Jeg har fået afvide at hullet i membranen er ret småt. Men det skal jeg slet ikke begynde at rode ved. Men hvis jeg nu sætter en tunudstødning på. Skal jeg så kun nøjes med at dyse den? Skiven er pillet for lang tid siden, men den render stadig 30..
    CDI'en burde ikke være begrænset smiley

• #4   6. sep 2012 Brian, er dyse 85 ikke rimelig meget? Jeg havde tænkt på en 68'er. Men jeg ved rigtig rigtig lidt om scootere, så jeg vil ligge min lid til jer drenge smiley

• #5   6. sep 2012 du behøver ikke nogen tun udstødning bare en anden udstødning i stedet for det lort som sidder på standart med det lille forrør og nej 85 er ikke for meget det er lige der omkring og du skal fjerne den i membranen ellers får den ikke nok at leve af men det er bare en lille plade som du skal fjerne

• #6   6. sep 2012 Ok. Tusind tak smiley

Kommentér på:
Cpi Oliver City, 2005, Begrænsning

Annonce