{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Puch maxi trækker kun med chocker {{forumTopicSubject}}

Hej min puch maxi k, med firkant karburator har et problem, for når jeg gir gas så kører den fint lige i starten med så når man når 5-10 km/t så skal man give chocker men når den så når op over 20 så vil den gerne kører fint uden igen. Er der nogen der kan fortælle mig hvad min puch's problem er?:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch maxi trækker kun med chocker
  • #1   28. aug 2012 luft

• #2   28. aug 2012 min venindes maxi har samme problem med firkantet karb så nu skifter vi sq til rund. de firkantet er somme tider umulige at stille korrekt. om du tager grund stilling eller hva du gør hjælper na da

• #3   28. aug 2012 og dysen vil heller ikke hjælpe. der er bare nogle de vil bare ikke køre ordenlig med den firkantet og hvorfor ja har 15års erfaring på bagen og kan stadig ikke finde ud af hvorfor nogle bare ikke vil lige gyldig hva man gør

• #4   28. aug 2012 få din karburator slyngrenstet. så burde du få det skidt / ir som sidder i kanalerne, det burde hjælpe på det

• #5   29. aug 2012 Den firkantede Bing har små indvendige kanaler, hvis nogle af dem stopper til kan den køre dårlig. Jeg er ellers meget glad for den model da den har en luftskrue, hvilket den runde ikke har. Det giver mulighed for at justere tomgang meget bedre ind.

Det kan også være din Maxi går for magert, det vil resultere i dårligt træk i mellem området. Er luftfilteret std. med prop og rør?

• #6   5. sep 2012 Har samme problem. Det opstod efter den har været kørt tør. Har prøvet at rense karburatoren så godt jeg kunne men den gør det stadig.
    Lagde mærke til at der var små væske-perler i bundkaret så gætter mig til der er kommet vand i tanken smiley
    Min står fint i tomgang, men når man skal give gas for at komme frem så dør den, og hvis jeg så giver en smule choker inden så kan den sagtens køre smiley

Kommentér på:
Puch maxi trækker kun med chocker

Annonce