{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.255 visninger | Oprettet:

Knallert kan ikke starte!!! {{forumTopicSubject}}

Okay, jeg prøver igen med en lang beskrivelse så kun jer der har godt styr på det kan svarer..

Jeg har en madass som har stået i 2 år. Den virkede inden den stod stille og nu kan den ikke starte.
Vi har skiftet tændrør, og vi har undersøgt der er benzin i karburatoren. Den starter slet ikke ordenligt op.

Jeg har prøvet at løbe den igang, og også kickstartet med hånden for karburatoren med luftfilteret af..

Så det jeg tænker der kan være galt, er ENTEN at den der elektroniske startsbære ting som sidder ved styret. Det er en kontakt som gør at den ikke kan starte når den er slået fra? men virker den hvis der ikke er batteri på? og hvis lygterne virker burde den vel også få strøm? Kan det evt have noget med en sikring at gøre eller CPI ?

Det eneste jeg ikke har prøvet er Diesel start, men kan ikke forstå hvordan det skulle virke hvis nu den faktisk får benzin..
Det eneste jeg er i tvivl om er om der kommer benzin i cylinderen? skal der det, for røret mellem karburator og cylinder er helt tør i det, og tændrøret bliver ikke vådt??? HJÆLP!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert kan ikke starte!!!
Kommentér på:
Knallert kan ikke starte!!!

Annonce