{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

Juno
Juno
Tilmeldt:
1. feb 2005
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 88

Omreg. og forsikring v. køb af gammel knallert. {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg står og skal igang med et projekt, og er dermed ved at erhverve mig et gammelt stel i første omgang. Jeg får lavet en slutseddel/købekontrakt, så jeg undgår ballade med et evt. stel som er meldt stjålet.
Men jeg forestiller mig, at de færreste med gamle knallerter har en registreringsattest på dem, men er det nødvendigt på en knallert uden nr. plade? Jeg skal selvfølgelig have en forsikring på den, når den engang skal ud på vejen og køre.

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omreg. og forsikring v. køb af gammel knallert.
  • Juno
    Juno Tilmeldt:
    feb 2005

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 88
    #2   3. aug 2012 Ja, jeg mente nok. Det er mange år siden at jeg har haft en knallert, og det kunne meget vel være ændret siden dengang. Alle de regler hele tiden, men det er som det altid har været så.
    Tak for svar Simon.


  • #3   3. aug 2012 Hvis du mangler et fint stel så har jeg et til at ligge fra en Gilera storm... smiley Kig min announce hvis det lyster.. smiley

  • Juno
    Juno Tilmeldt:
    feb 2005

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 88
    #4   3. aug 2012 Det er kun Puch Maxi som har interesse. Jeg skal bruge nogle dele senere, men jeg starter med et bart stel, og nusser stille og roligt med det, efterhånden som jeg finder nogle stumper hist og her. Ellers tak for tilbudet smiley

  • #5   3. aug 2012 Ahh okay.. Forstår jeg godt.. Det er også en god pålidelig knallert når først de kører.. smiley Min halvbror har en til at ligge han ikke bruger mere hvis det også havde en interesse? Den havde vidst gået et par generationer igennem hans fars tid.. smiley

  • Juno
    Juno Tilmeldt:
    feb 2005

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 88
    #6   3. aug 2012 Jeg har fundet et stel, som jeg skal ud og kigge på om et par timer. Men hvis det alligevel ikke er noget, så kan det da være. Jeg vil bare ikke købe en hel knallert til f.eks. 2000kr, for jeg ved at det meste bliver skiftet. Den skal være i tip top stand, og ligne en sprit ny. Det kan man ikke uden en masse nye dele. Det bliver desværre nok svært at finde originale dele, men det skal prøves.

  • Juno
    Juno Tilmeldt:
    feb 2005

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 88
    #7   3. aug 2012 Derfor tager jeg nogle dele ad gangen, og opkøber nogle billige dele som jeg renoverer. Skærme, motor, hjul osv. Alt det forkromede må nok skiftes ud med nyt. Jeg vil ikke se rust! smiley

  • #8   3. aug 2012 Hehe forståeligt.. Det er også dem folk helst vil se! smiley Men ellers så smider du bare en PB.. Han har også et hav af dele.. Både original og uoriginal... smiley

  • Juno
    Juno Tilmeldt:
    feb 2005

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 88
    #9   3. aug 2012 Lyder godt, så kan det være at jeg henvender mig på et senere tidspunkt smiley

  • #10   3. aug 2012 Bare iorden.. smiley

Kommentér på:
Omreg. og forsikring v. køb af gammel knallert.

Annonce