{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Peugeot Speedfight 2 {{forumTopicSubject}}

Hej SG!

Jeg er ny herinde og håber dette er det rigtige sted smiley

Jeg har en Peugeot Speedfight 2 eller. jeg har faktisk 2 smiley De kunne begge 2 køre men er igang med at få den uden nummerplade til at kører. Jeg har ikke så meget forstand på det men jeg prøver så godt som jeg kan smiley Jeg er så kommet i det problem at jeg har skiftet tændrør, ruller, benzin, dyse +/-, den dyse der sidder i nu er 56 og jeg prøvede med en 74. Nå men da jeg skiftede ruller og benzin ville den ikke starte? Den kommer nogen gange men så går den ud, jeg har prøvet med el-start men der kommer sådan en metal rasle lyd? Kan det være stempel? Har ihvertfald taget topstykke og cylle af og også stempel. Der er ikke noget galt med stempel ringene men der er lidt hakker i stemplet så ved ikke om det kan være det? smiley Men ihvertfald håber i kan hjælpe mig, og som sagt så er dette mit første indlæg og jeg er ny smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot Speedfight 2
  • #1   25. jul 2012 det er elstarteren der siger den lyd, inde ved varioen smiley er der gnist osv...? prøve at tage luftfilteret af og hold hånden helt for også lad den få lidt luft.. kan være du bedre kan få liv i den der...

  • #2   25. jul 2012 Så skal jeg samle stempel, cylle og topstykket igen smiley Men min far tror at det er lidt skrøbeligt af en eller anden art, han snakkede om at på en bil kunne man ikke bare skrue det af og så sætte det på, han sagde at hvis jeg tog topstykket, cylle og stempel af så skulle jeg sikkert have nye pakninger, men prøver lige her i dag når jeg vågner smiley

    - Og ja der er gnist, men det er ikke en lille lyd det er en kæmpe lyd :S Næsten ligesom når man giver gas og sætter øret for :S Men prøver lige at samle det og så kan jeg evt. filme det? smiley


  • #3   25. jul 2012 det kan du sagtens bare det er spændt op... gør det.. har selv haft speedfight og ved at der kan komme en lyd der ned fra..

  • #4   25. jul 2012 Hmm, syntes du så at jeg skal tage stempel fra min anden scooter over på den jeg laver? smiley Der er jo nogle hakker på stemplet smiley

  • #5   25. jul 2012 Nu har jeg så været dum at tage stempel ringene ud og bøjet dem -..- Men så må jeg købe et nyt stempel da der var hakker i det gamle :S XD


Kommentér på:
Peugeot Speedfight 2

Annonce