{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

kevin a
kevin a
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 17

forlygte ledninger???? eksperter hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa, Jeg har et projekt igang, og jeg skal bruge noget hjælp, jeg skal høre om det er muligt at ved hjælp af kabelsko tilslutte denne forlygte( http://www.kgi.dk/product-8757-629.php ) til en knallert der ikke har det rigtige stik eller hvad der skal bruges.

Det som jeg vil vide er.

1. de evt. ledninger fra lygten har vel nogle farver, og hvis de ikke er de samme som på selve knallerten hvordan finderj eg så ud af hvad der skal til hvad ??

2. Kan jeg bruge almindelige kabelsko til at sætte ledningerne sammen??

3. Evt. mulige årsager til at min knallert som er en kinroad, kun kan bruge det lange lys?? og IKKE det korte??

Og hvis i undre jer over hvorfor den lygte skal over på en kinroad, er det fuldt ud forståligt, men det vil blive uddybet senere i en kommentar, når nogle af jer kommer med nogle bud

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forlygte ledninger???? eksperter hjælp
  • #1   8. jul 2012 Self kan den sættes til, jeg går ud fra din kinroad kører med 12v pærer?? Ellers kan den ikke sættes til.

1,
    På den nye lygte er der bare 2 hvide ledninger fra hver pære
    Der tager du bare en ledning fra hver pære og sætter sammen og de to sidste ledninger sætter dy også sammen . Dem sætter du bare til de ledninger fra den gamle forlygte. Der er ikke kort og lang lys på denne lygte som på din gamle. Så du skal vælge enten kort eller lang at sætte den til. Og stel. Stel er sansyneligvis sort

2, ja.

3, den pære der er i din alm forlygte har to glødetråde og den en ene er sikkert brugt op, brændt over .

• kevin a
    kevin a Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 17
    #2   8. jul 2012 Mange tak!! Har givet en masse hjælp, men skal live være sikker på jeg har forstået det. De ledninger som går hen til fatningen på den originale lygte, de skal bare sættes sammen med dem fra den nye, og de 2 hvide ledninger fra den nye, skal så sættes sammen fx i et han stik, og så sættes til en af ledningerne fra den originale, er det korrekt ?? Ellers vil du så ikke uddybe det lidt ??

På forhånd tak smiley

Kommentér på:
forlygte ledninger???? eksperter hjælp

Annonce