217 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Derbi senda sm"
Derbi senda SM
Hej SG. Når jeg giver fuld gas trækker den en lille smule, og så efter 1-2 sekunder så flyver den op i omdrejninger og accellerer helt vildt efter. Kan jeg gøre noget så den bare accellerer med de...
Hej SG. Når jeg giver fuld gas trækker den en lille smule, og så efter 1-2 sekunder så flyver den op i omdrejninger og accellerer helt vildt efter. Kan jeg gøre noget så den bare accellerer med de...
Skrevet af: Søren L - 10. jan 2019
Derbi Senda sm 2004
Hej Sg, jeg står med en derbi senda fra 03. Den har fået hele turen i motoren med 88cc og stage6 kobling og krm hard fjedre, men er fandme lidt i tvivl med hvad for en olie jeg skal bruge, er der nog...
Hej Sg, jeg står med en derbi senda fra 03. Den har fået hele turen i motoren med 88cc og stage6 kobling og krm hard fjedre, men er fandme lidt i tvivl med hvad for en olie jeg skal bruge, er der nog...
Skrevet af: Thor Malthe T - 21. aug 2022
Derbi Senda SM?
Hey SG Er det her en ny model? (link fjernet) Har aldrig set den før, men den er vildt lækker :D Hva synes i?
Hey SG Er det her en ny model? (link fjernet) Har aldrig set den før, men den er vildt lækker :D Hva synes i?
Skrevet af: TEAM-STANDARD Mads A! . - 13. jul 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 22 Scootere: 6 Emner: 416 Svar: 4.543
okt 2011
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 5 Emner: 106 Svar: 254
mar 2011
Følger: 66 Følgere: 357 Scootere: 37 Emner: 67 Svar: 753
Tegn nummer 7 i VIN-kode er C og angiver den godkendte maksimale hastighed 30 km/t
2007 + 2010 : Tegn nr. 7 i stelnummeret er "F" og angiver den maksimale hastighed = 30 km/t
45 km/t :
Tegn 7 i stelnummeret er D og angiver den maksimale hastighed = 45 km/t
2007 + 2010 : Tegn nr. 7 i stelnummeret er "A" og angiver den maksimale hastighed = 45 km/t
Håber det var til lidt hjælp..
Vil dog lige nævne at dette er kopiret fra www.scootergrisen.dk
Derbi senda sm extreme