{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.004 visninger | Oprettet:

Jeres favorit mærke af håndværktøj? {{forumTopicSubject}}

Ja, overskriften siger næsten det hele.

Jeg vil gerne høre hvilke mærker af håndværktøj (fastnøgler, tænger, skruetrækker, topnøglesæt og den slags) folk herinde foretrækker.

Jeg selv har altid bare brugt hvad jeg lige har fundet af gode tilbud, men jeg overvejer nu at udskifte noget af det gamle, som i øvrigt har tjent mig rigtig godt, på trods af at meget af det er noget billigt værktøj, til noget nyt, og i den forbindelse vil jeg gerne have noget i god kvalitet.

Jeg har altid hørt rigtig godt om Bahco, jeg har brugt det hist og her men har aldrig tænkt videre over det. I den forbindelse fandt jeg et lille billigt Bahco topnøglesæt, til at have med på mopeden. Jeg har ikke haft det i brug endnu, men jeg er ikke imponeret af finishen ihvertfald, og håber da kvaliteten af funktionaliteten er bedre end finishen, hehe.

Så sig mig, hvilket mærke foretrækker i? Og jeg vil også gerne have en begrundelse, svar uden begrundelse vil prompte blive ignoreret. smiley

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres favorit mærke af håndværktøj?
Kommentér på:
Jeres favorit mærke af håndværktøj?

Annonce