{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
186 visninger | Oprettet:

udstødning/varmeLak.. {{forumTopicSubject}}

Heeej jeg har en techno udst. der er ved at blive lidt rusten i forrøret, men der sidder stadig varmefast lak eller det der sidder der på i starten oppe ved toppen... skal jeg slipe det af før jeg maler den med varmefast sort maling.. og skal jeg os have rusten væk... Hvilken korn sandpapir skal jeg ca. bruge til det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstødning/varmeLak..
  • #1   14. feb 2005 kan man godt bare male med varmefast maling, eller skal der os varmefast lak oven på... den behøver ikke at skinde.. den må gerne være mat sort..

• #2   14. feb 2005 Da min Kundo blev lidt rusten i d... Først vaskede j den helt af for skidt og alt det der... Så begyndte j at slibe med et korn 80... Men d tog ALT for lang tid så j brugte en stålbørste... (kan godt bruges, selvom d lyder voldsomt) Og da den så var slebet ned fra maling og rust malede j den med 3 gange hammerlak... ( ka godt være d ik r varmefast, men d smelter ik og så r d i ovenikøbet oz rustbeskyttende smiley )

• Jannick D
    Jannick D Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 47
    #3   14. feb 2005 har samme udstødning bare gå til den med sandpapir og stålbørste indtil det ligesom er ved at være væk så bruge finere og finere sandkorn sandpapir.. så kan du male med dit varme fast maling det bedste er at købe primer en grunder som beskytter mod rust smiley skriv hvis du har flre spørgsmål

• Jannick D
    Jannick D Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 47
    #4   14. feb 2005 præcis smiley hehe

Kommentér på:
udstødning/varmeLak..

Annonce