{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Tyske ADACs test af 7 forskellige scootere {{forumTopicSubject}}

http://www.gaskrank.tv/tv/scooter/adac-7-motorradroller-test-mit-19226.htm

Danmark kan stadig ikke snakke om scootere på anden måde end den propaganda der kører på station 2.

Ikke engang sikkertrafiks scootertv har præsteret noget der kommer i nærheden af det her smiley
-så syntes virkelig det var værd at dele! Go glugger på det orni stenern tv om det orni spændne emne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyske ADACs test af 7 forskellige scootere
  • #1   14. jun 2012 Er det på tysk?

• #2   14. jun 2012 Jep smiley
    -har ikke selv hørt det med lyd endnu smiley -men glæder mig.

Det er ikke super svær tysk (som når de diskuterer politik eller når tyskere snakker hverdagssnak sammen).

Hvis der ikk er for meget snak i, kan jeg godt skrive nogle undertekster herinde i aften når jeg kommer hjem (sent i aften)...
    Man kan jo ikke forvente af folk herinde at de ka tysk smiley
    -men der ska nok være en del der ka alligevel smiley

• #3   14. jun 2012 Jeg kan nogenlunde tysk. Jeg har nemmere med at forstå, end ved at formulere mig smiley

• #4   14. jun 2012 Kort og godt så siger de sådanne set bar at man ska holde sig fra de billige "kina" scootere og købte sig en Kvali scooter.

Faktisk meget spændende og se

• #5   15. jun 2012 Det var sku rimelig interessant.
    Personligt havde jeg gerne set en grundig sammenligning af ALLE scooterne, både hvordan de accelerer, befordrer passagerer, vælter af sidestøttefoden smiley har en hjelm i hjelmrummet osv. Også selvom det havde varet en halv time, og selvom jeg ikke skal ud og købe nogen af scooterne smiley

Det er sku sørgeligt vi ikke kan finde ud af at tvinge politikerne til at lave det skide 45 kørekort, så ku vi måske få sådan nogle anmeldelser her på dansk smiley

Kommentér på:
Tyske ADACs test af 7 forskellige scootere

Annonce