{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

bedste gearmaskine??? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg går og leger lidt med tanken om en gearmaskine, og har kigget lidt på en smt der er std eller std med pillet begrænsninger. Nogle som har erfaringer med sådan en eller nogle forslag til en anden måske? Det skal være en stor, da jeg vil have god affjedring, så ikke noget med skyteam monkey og lign. I må meget gerne begrunde jeres svar smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedste gearmaskine???
Kommentér på:
bedste gearmaskine???

Annonce