330 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "senda årgang ?"
Senda årgang??
Hey, jeg har fået en senda, som jeg ikke kender årgangen på, er der noget måde man kan se årgangen på stelnummeret eller et eller andet? :)
Hey, jeg har fået en senda, som jeg ikke kender årgangen på, er der noget måde man kan se årgangen på stelnummeret eller et eller andet? :)
Skrevet af: Falck™ - 6. okt 2013
senda årgang..
hej sg. jeg har en senda som jeg ikke ved hvornår den er fra.. hvor står hva årgang det er? det er en 6 gearet, ellers ved jeg ikke hvad jeg skal kigge efter or at finde ud af det
hej sg. jeg har en senda som jeg ikke ved hvornår den er fra.. hvor står hva årgang det er? det er en 6 gearet, ellers ved jeg ikke hvad jeg skal kigge efter or at finde ud af det
Skrevet af: alexander h - 29. jun 2010
Senda årgang?
Hvordan tjekker man årgang på derbi senda? Ret sikker på det er en sm extreme. Ikke mig der ejer den, så har den ikke lige ved hånden.
Hvordan tjekker man årgang på derbi senda? Ret sikker på det er en sm extreme. Ikke mig der ejer den, så har den ikke lige ved hånden.
Skrevet af: • Jones - The Kamikaze Driver - • - 11. apr 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
jul 2007
Følger: 258 Følgere: 274 Scootere: 157 Emner: 1.180 Svar: 9.855
går vang i pumpe, så blok. så cyl. så det 06 eller efter (evt kig min senda, det den nye model motor)
senda årgang ?