{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørsel som 15-årig.
  • #1   26. apr 2012 Ja. Hvorfor skulle du slippe for at køre uden kørekort.

• #2   26. apr 2012 Altså du kan jo være heldig og at de ikke giver dig en bøde, men siger hvis du har alt med, så kan du jo være heldig.

• #3   26. apr 2012 Altså jeg kørte et år uden og fik 2 bøder selvom jeg kørte lovligt og pænt.

• #4   26. apr 2012 Har kørt knallert siden jeg var 14 år kun blev taget 1 gang og det var fordi jeg holdte stille et dumt sted:) du kender vel din by så bare lad vær med at køre de steder hvor du ved der kommer politi tit

• #5   26. apr 2012 Det skal siges den gang jeg blev taget fik jeg ingen bøde fordi jeg snakkede pænt til dem smiley

• #6   26. apr 2012 Det er bare lige grunden til de skulle skubbe mig til siden når den ikke er ulovlig men tak smiley
    mvh.

• #7   26. apr 2012 <i>Hvad er chancen for at blive taget på scooter som 15-årig, hvis den kører 38 - man bruger blinklygter, køre ordentligt osv?</i>

lav.
    Du skal snuppes i en razzia eller i en rutinekontrol.

Desuden skal du være så uheldig ikke at møde en af de mange betjente der bare ville sige "må du køre? nej vel? så træk den hjem og lad være med at køre til du har fået det knallertbevis. Vi holder øje herude på vejene!"

Risikoen er der.

Men hvis man kører pænt, gør hvad man kan for at se lovlig ud, kører mere pænt (forsvarligt, opmærksomt og dygtigt) så kan man ende med at køre 8'000 km uden at blive stoppet, som jeg har.
    Blev til gengæld stoppet for 8001 km siden smiley -og det var dyrt
    MØY dyrt!

Det skal bare være lovligt for 15årige at køre knallert, 16 årige at køre 45 scooter, og 17-årige at køre 125'er.

Det er jo for hjernedødt at man kan køre minibus, varevogn og lamborgnini, samme dag som man kan køre aerox, rs50 eller hot med 45 kmt.

• #8   26. apr 2012 Mange tak, ville hellere ikke synes chancen er særlig høj. Men man ved jo aldrig..

Ja, det giver ingen mening at man må køre minibus, blablabla. samme dag som man kan køre scooter med 45 km/t..

Kommentér på:
Kørsel som 15-årig.

Annonce