{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Indstilling af pmx {{forumTopicSubject}}

Hey sg.

Jeg har sådan en Pmx sport 07 som er standard uden begrænsninger dog med en technigas udstødning på og lidt strammer koblings fjedre, men mit problem er at den ikke rykker særlig vild fra 0-10 km/t i forhold til andre pgoér som nærmest kan lette en smule hjul ( med lidt hjælp )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstilling af pmx
  • #1   18. apr 2012 sådan trækker en PGO .. køb doppler S2R 107mm = dit problem er løst smiley

  • #2   18. apr 2012 lad koblingen være smiley der er ik mange der fatter det men der er ik grund til og pille ved kobling i en std motor, jeg har kørt med stage 6 pro sport, 21mm dellorto, multivar osv UDEN så meget om og røre koblingen, skifter ikke engang remmen, og de har sku kørt skide godt alle gangene (:

    vis du har tingene og hovedt til det så "bor" din kabu lidt op, skift dyse og smid en multivar i (:


  • #3   18. apr 2012 kold det er så langtfra rigtigt at det er ligegyldigt, men det kommer typisk kun ind i billedet hvis man smider knæk på, koblingen skal tage ved der hvor trækpunktet ligger i din udstødning og cyllinder. så hvis den trækker ved 3000 omdrejninger er det optimale at tage fat der, hvis den trækker fra 5000 så der

  • #4   18. apr 2012 så tænker man jo bare over hvad knæk man smider på smiley

Kommentér på:
Indstilling af pmx

Annonce