{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  projekter
  • #1   18. mar 2012 har jeg desværre ikke, men har en udstemme den er gratis smiley

  • #2   18. mar 2012 takker lige hvad jeg manglede smiley


  • #3   18. mar 2012 patrick J
    kom nu ikke forgodt igang hvad har din annonce med scooter af gøre


  • #4   18. mar 2012 hvor står der at annoncer SKAL have noget med scooter at gære?

  • #5   18. mar 2012 tjek gerne mine anoncer igennem..
    Der en håndbold runnere tilsalg d;


  • #6   19. mar 2012 patrick J her er der en kopi af en besked som jeg fik fra den søde og rare spade til munk eller det vil sige en af de mage som han ar sendt til mig og han svare aldrig på hvorfor han sletter mine anoncer og foto albums nå men nok om at han er en ..... og en ... og andre små ting som man nu kan kalde folk som gør noget bare for at vise at de kan fordi de ikke har andet af få ders liv til at gå med smiley


    Hej Brian,

    Vi er glade for at du har valgt at benytte ScooterGalleri.dk´s marked. Vi har dog gennem en længere periode oplevet at annoncer der ikke relaterer til scootere, generelt er generende for vores brugere, som hovedsageligt interesserer sig for scootere og ting til scootere.

    Vi har valgt at holde markedet fri for ting og sager der ikke relaterer til scootere. Markedet på ScooterGalleri.dk er derfor udelukkende beregnet til annoncer der er relateret til scootere. Det er i den forbindelse vi nu har slettet din annonce.

    Vi kan istedet henvise dig til at benytte BaBoom.dk til salg af varer der ikke relaterer til scootere.

    Du har sikkert oplevet at der har været eller kan forekomme andre annoncer på ScooterGalleri.dk, der heller ikke relaterer til scootere. Disse vil selvfølgelig ligeledes blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden.

    Derfor beder vi dig venligst om at undlade at indrykke irrelevante annoncer i markedet på ScooterGalleri.dk i fremtiden.

    Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på ScooterGalleri.dk.

    Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.

    Med venlig hilsen
    ScooterGalleri.dk | Moderator


  • #7   19. mar 2012 ^ Burger ^

    runner er desværre heller ikke lige det jeg søger.


Kommentér på:
projekter

Annonce