{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
356 visninger | Oprettet:

puch maxi vil bare ikk {{forumTopicSubject}}

Hej
Nu kan jeg virkelig ikke finde ud af hvad min puch maxi fejler
Har renset karburatoren, og den vil bare ikke
Det startede med jeg var ude og kører, og så gik den bare ud
Så hvad satan kan det være
Den gnister også fint men har ikk kikket på tændrør
Kan i hjælpe please! smiley

Mvh Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  puch maxi vil bare ikk
  • #1   17. mar 2012 dengang jeg havde en puch, skete det også, det hjalp at tage luftfilteret af, og måske tørre det, det kan jo ske på det gamle at der kommer lidt benzin i filteret, ellers prøv at fylde benzin i tanken uden olie

• #2   17. mar 2012 er der god kompression på den? hvorn ved du den gnister hvis du ik har tjekket tændrøret??? af med røret og se om det blir vådt og se om det gnister... gør det det så vil jeg gætte på en utæthed et sted... står platinen som den skal???

• #3   17. mar 2012 platinerne skulle sidde rigtigt vel, for den startede og kørte
    Men den parkning der sidder ved cylænderen var noget random parkning jeg fand hvor man selv kunne putte det på
    men betyder det meget om den er 100 % Tæt?
    Og hvordan gør jeg med plantiner
    Mvh smiley

• #4   17. mar 2012 det betyder alt at den er tæt smiley men jeg ville gå i thansen og hente en ny top og bundpakning og sætte på den det ville være en god start... platinerne kan godt løsne sig og sætte sig forkert, så af med tændingsdækslet og så sætter du et søgerblad ind mellem kontaktfladerne og de skal være mellem 0,35 og 0,45 så står den rigtigt.. søgeblad koster 39 i thansen smiley

Kommentér på:
puch maxi vil bare ikk

Annonce