{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

vurdering af g-max {{forumTopicSubject}}

Så er tiden kommet til at jeg skal have bil smiley jaaa. Men desværre bliver jeg så nødtil at skille mig af med min elskede g-max.
lidt info om den:
kørt 11000
alle service er overholdt.
der sidder go udstødning, ubegrænset cdi på. ellers er den std.
Minimalt med ridser.

Er der nogen, der har en ide om hvad den kan være værd?? smiley

- Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vurdering af g-max
  • #2   8. mar 2012 ¨kender en der har en fra 2005 han vil have omkring 3000 så tror da ikke de der 5000-6000 er urealistisks

• #3   8. mar 2012 Det var også den pris jeg havde i tankerne smiley G-max er også en fantastisk maskine. som du kan se har jeg haft 4 af dem smiley hehe

• #4   8. mar 2012 har en hot, jeg synes bare genralt at pgo er de maskiner man høre om der går bedst

• #5   8. mar 2012 Ja. der må også være en grund til at, der bliver solgt så mange pgo maskiner smiley

• #7   8. mar 2012 Smid en ubegrænset cdi på og 6 gram ruller og tag tragten. det gør underværker.

• #9   8. mar 2012 helt forståeligt smiley

• #11   9. mar 2012 Hej, undskylder lige for at stille spørgsmål. men når nu i er g-max kendere smiley
    Jeg har nemlig lige fået mig en g-max, og har kun haft en jog før, for nok 15 år siden. Lækker, lækker maskine, kører bare. Nå, men ville lige vide, den "tragt i snakker om, det er??
    Min render ( ifølge dens speedo ) på lige strækning omkring 55, og ned ad en let bakke gerne op til 75. Er min cdi så osse ubegrænset, og tror i skiven er taget? Savner selv lidt optræk,men når først den er oppe i fart, bliver den der. Den skal være lovlig så vidt muligt, da jeg kører langt hver dag smiley

• #12   9. mar 2012 Tragten sidder imellem studsen og membranen. Den lukker meget af luften ude. Ved at fjerne tragten, kommer der en lille smule mere optræk i maskinen . Hvis din g-max er std så har den 7,5 grams ruller i. Smid 6,5 eller 6 grams ruller i når du har fjernet tragten. Du vil kunne mærke en forskel. Men bare rolig den river ikke på baghjul. Det er en stor og tung maskine. Så du skal ikke forvente det helt store.

Skiven er taget hvis du kører 55 km/t på ligevej. hvis din maskine tager cirka 10000 omdrejninger når du starter med at kører har den højst sandsynligt en ubegrænset cdi boks på. hvorimod hvis den tager cirka 8000 omdrejninger så har den højst sandsynligt en std cdi på. Men selvfølgelig kan det variere meget.

Men kan se du gerne vil have den lovlig. Så sikre dig følgene 4 ting.

1. skiven i varioen skal side i.
    2. tragten skal side i ved membranen.
    3. den udstødning skal være 100% std. ikke noget lukke blindrør eller andet.
    4. Alt andet skal være std.

Så skulle du meget gerne kører 35 40 km/t

Kommentér på:
vurdering af g-max

Annonce