{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle der ved
  • #1   8. feb 2012 kort svar nej. Lumen=LM er noget du bruger til pære og bestemmer om den er "kold/varm" faktis kan du ikke bruge lumen til en skid vis du ikke arbejder med planter. har det intet med planter at gøre tager du index tallet(det bestemmer farven) som fks på lysstofsrør hedder de 965 9=Ra indexet 65=6500 kelvin

  • #2   8. feb 2012 de 965 er selv index tallet så i bund og grund er indextallet faktis 2forskellig tibg slået sammen nemlig ra og k 10 er det højeste ra tal og kan ikke findes dvs 9 er det højeste vis du vil vide noget om det så læs diverse lys guider på akvarie forums det er lige der man bruger lumen mest

Kommentér på:
Nogle der ved

Annonce