{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

Sachs madass`? {{forumTopicSubject}}

Hej Der ude.. Står og Skal købe en Sachs madass her på Søndag. Men ville lige høre nogen som har haft en før eller har Forstand på den? 1. Er de Nemme at Sælge Vis de står lovlige ?
2. Er det voldtsomt svært at få den til at rande de 80?
3. Står de Hurtigt af? Skal kun bruge den i et halvt år cirka før jeg skal begynde på kørekort til bil Men kan Lordtet holde det styk tid? Hved jo det en Kopi Motor men er det noget der holder?

Håber Der noget med Forstand på emnet smiley !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sachs madass`?
  • #1   10. jan 2012 Du får den ikke til at gå 80 med 50cc motor

Jeg har haft en for 3-4 år siden, og der satte jeg en 125cc Ducar motor på sammen med en 25mm karburator..fjernede begræningen i udstødningen og vil tro den gik 80-90 stykker, gearingen var sat derefter så den sammen tidig kom frem ad i en fart smiley

Men det jeg oplevede med den var:

Ledningsnettet kan ikke tåle frost, det knækker, bagbremse systemet er dårligt lavet og dyr at få dele til. Generalt svær og få dele til, speedometeret har det med at ryge ( det skal jo virke ifølge loven ) og den dengang kostede det næsten 2500kr.

Også er der absolut INTET lys på den,

Men super fed knallert, især med 125cc motor på, ok kører egenskaber, store bremser mv smiley

Men du bliver våd i regn...RIGTIG våd !

• #2   10. jan 2012 hehe Tak for hurtigt svar smiley så der Skal lidt tun til for den Rander godt.. Trist Hade jeg ikke i tankerne da Det meningen den skal bruges til værdags Kørsel så det sku ærveligt /=

Frost og fugt Intet problem har Garage smiley Men var den Nem at komme af med den du hade?

• #3   10. jan 2012 Overhovedet ikke..men blev også taget på den, måtte du af med motoren også betale en bøde for at kører på motorcykel uden kørerkort, uden nummerplader og forsikring..det var en dyr omgang..

Solgte den med 50cc motor til under det halve jeg gav for den..der var intet markede for dem..troede faktisk ikke der var flere tilbage smiley

• #4   10. jan 2012 av for satan ja Det tror jeg sku på smiley .. men Lyder da ellos okay.. Den står som Brugt fra 2005 helt standard til 5600 Kr', Bytter min Hot 50 fra 2006 Som køre 100% værdag Så håber sku det kan betale sig at byt min Hot for sån en.. Bar jeg kan få lortet solgt når det er smiley

• #5   10. jan 2012 Der er jeg så helt modsat af LUJER smiley

Syntes det er den bedste knallert jeg har kørt på og har holdt bedst.

Jeg har haft lidt af hvert, både scooter og knallerter. Købte også min Sachs Madass fra ny, og det er den nye model og er bedre kvalitet i forhold til den gamle model.

Min model blev bygget i Tyskland, hvor den gamle model blev bygget i Kina.

Lyset er HELT fantastik i forhold til scootere og andre. Især Riejuen havde dårlig lys.

Min kørte 64 med en anden gearing og ubegrænset CDI, har kørt på den næsten hver dag siden jeg fik den, den kører bare, og kører meget på literen.

Men du skal nok op på de 125cc før den rigtig er sjov.

• #6   10. jan 2012 Fedt at høre smiley Men hvordan kan man se Forskel på modelerne? altså årgang. Den jeg skal Købe/byt mig til er fra 05 Går ud fra det en af de nye Modeler ? smiley ?

• #7   10. jan 2012 Tror desværre det er den gamle smiley Du kan se det baghjulet hvordan bagkaliberen sidder osv.

Lygten er vist også mindre.

• #8   10. jan 2012 Har tjekket bileder af beg modeler og jo Det vist den Gamle model Sæde farven er altid i 2 på den gamle samt det med Lygten Som du sage afsløre den totalt smiley

• #9   10. jan 2012 Ja det rigtigt hehe smiley Men derfor kan den stadig være god smiley

• #10   11. jan 2012 Ja smiley Den skal bar virke et halt år så skal den Sælges tror SKu jeg Bytter Lyder som om den godt kan Køre nogen lunde smiley Desuden så det et pis fee Knallert istedet for alt det Plastik pis :d

Kommentér på:
Sachs madass`?

Annonce