{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

Forsendelse af pakke, køber klager over skader ! ? {{forumTopicSubject}}

Hej Scootergalleri.dk

Jeg har lige brug for jeres holdning eller mening,

Jeg solgte mine Jog R Airbrush skjolde, og sagde til køberen jeg ikke ville sende, fordi der altid er bøvl, men alligvel får han mig overtalet til at sende, så jeg optager en video, hvor jeg viser skjoldene ( At de ikke fejler noget ) og kommer dem i kassen. -> nu har køber så modtaget skjoldene, og siger de er knækket 2 steder og har fået et sten slag. Så siger jeg ordret til ham efter flere SMS'er "Det da utroligt alt det bøvl. Men det er på eget ansvar som sagde tidligere. Derfor jeg sagde at jeg ikke ville sende det. Fordi når det bliver afhentet, står køber med sagerne i hånden og kan se varens stand og at det er iorden, en hver kan sige dit og dat når du modtager det , men kan dy bevise at du ikke har tabt det eller ligende ?, optog du måske en film imens du åbnede kassen? Men jeg VED de var iorden inden jeg sendte dem, jeg kan endda finde vidner på det, og jeg har endda optaget en film, og den lyver satme ikke ! Så det står sku for din egen regning. Send en mail så skal du få den film smidt i hovedet !.

Efterfølgene bliver jeg ringet op af hans Far, som siger jeg skriver grimt osv til ham, og at jeg skal sige den adresse jeg bor på - hvilket jeg gjorde og sagde han bare kunne komme, og at jeg ikke gad handlen gå tilbage fordi jeg vil ikke have ødelagte skjolde tilbage, så må vi tage den i retten sagde jeg !, men det ville han ikke, men han ville komme til jylland med dem hvis jeg kunne bevise at jeg havde skrevet at det var på eget ansvar ? - Er det ikke købers ansvar at vi aftaler der skal laves forsikring på pakken osv ?

Hvad er jers holdning ?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsendelse af pakke, køber klager over skader ! ?
Kommentér på:
Forsendelse af pakke, køber klager over skader ! ?

Annonce