{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.926 visninger | Oprettet:

nogen der kan samle en puch monza 3 gear motor??? {{forumTopicSubject}}

ja sagen er den at jeg har forvildet mig ud på for dybt vand, og har skilt sådan en motor ad, og kan bare ik rigtig finde ud af at samle den og har heller ik rigtig tolmodigheden til sådan en.
grunden til jeg skilte den ad var at jeg skulle skifte den ene pakning i den fordi den var utæt, så den skal skiftes og så skal den have et nyt krumtapsleje tror jeg da den vidst gik i stykker da jeg skilte den ad

vil kun høre fra folk der har gjort det mange gange før og gjort det ved samme motore da den er meget sværd i forhold til andre.

skriv hvis der er nogen der kan det, så finder vi en fornuftig pris for det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der kan samle en puch monza 3 gear motor???
  • #1   26. okt 2011 har skrevede til dig smiley

• #2   26. okt 2011 Har renoveret flere af de motore end jeg bryder mig om at tælle, men, jeg vil ikke røre ved en motor jeg ikke selv har skildt ad..

• #3   26. okt 2011 Krogh [MopedArmy] . har kun skilt den ene side ad (tændingssiden) og har ik pillet alle de der tandhjul ud så det skulle ik være så svært igen og slet ik hvis du har hjort det mange gange før

• #4   26. okt 2011 jeg har sagt 500 til 700 og jeg har alt værktøj og nok renoveret de første 75 motor fa 3 og 4 gear,som sagt det værste er opsjimsning af lejer,og har man ikke prøvedet det før er det noget regtig lort,man resiker og ødelægge mere ind det gavnet smiley plus den kunne også lige plusselig blive 2 gear istedet for 3 eller 4,der skal trommel stå bestemt,men kender man til den motor så er den sku nem nok og lave smiley

• #5   26. okt 2011 Grunden til jeg ikke vil røre en motor jeg ikke selv har adskilt er at folk har en tendens til at smide de små rullelejer væk, samt blokken sjældent bliver gjort tilstrækkelig ren inden den bliver adskildt. Der kan desuden være et utal af skiver som bare bliver smidt i en bunke, uden hensyn til, hvilke der hører til hvor..

Torben har ret, første gang man åbner en af disse motore ender det sjældent godt, men har man rutinen og værktøjet, så kan det klares på en 3 timer, med korrekt shim af krumtap og gearkasse.

Kommentér på:
nogen der kan samle en puch monza 3 gear motor???

Annonce