{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Scooter-værksted Ansøgning Råd (arbejde) ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få arbejde inde for scooter-city, msp-tuning eller lign... Fordi jeg elsker jo selv at rode med det til hverdag, men jeg kunne godt bruge nogle råd til at få lavet min ansøgning perfekt nok :D.. dvs en uforpligtet ansøgning...

Hvad kan man komme ind på evt.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter-værksted Ansøgning Råd (arbejde) ??
  • #1   23. okt 2011 Ikke for at være drømme knuser.

Er du sikker på at du gerne vil have din Hobby, som arbejde?

Bliver det så stadig lige så sjovt og rode med knallert der hjemme?

• #2   23. okt 2011 man bliver træt af at rode med scooter når man først skal have bil, så gider man sku ikke scooter mere, har ellers selv holdt meget af at rode med mine maskiner, men nu er jeg snart gammel nok til at køre bil, og så gider jeg ikke scooter mere, sådan har jeg det bare

PS. det var også meningen mig og en ven skulle have et værksted hvor folk du kunne få lavet deres scootere, og vi skulle have en hjemmeside hvor folk kunne se priser og bestille tider, og få rabat hos firma'erne som kg og speedline og msp ovs osv.

• #3   24. okt 2011 altså jeg laver scootere for andre og jeg har mistet lysten til at lave mine egne nogle gange smiley de skal bare køre og hvis de ikke gør det så er det bare at lave dem så hurtigt som muligt. lidt træls men sådan er det.

• #4   24. okt 2011 Tja... Tak for rådne... Er også snart færdig med mit kørekort ! smiley .. ser lige på det.. Men det er jo et midlertidigt arbejde ..

• #5   24. okt 2011 jamen jeg har lige skrevet en ansøgning til læreplads som mekaniker. og jeg har skrevet min som rapport form

men du må ikke arbejde som knallert mekaniker uden at have grundforløbet som cykelmekaniker

• #6   24. okt 2011 man må nu godt arbejde som ufaglært sku jeg da mene smiley

kender også godt det der med når vennerne ringer om man ik lig kan hjælpe dem med bil eller knullert eller what ever, så har man lyst til at gå og lave på lortet. ens eget er bare en belastning lige så snart det ikke virker smiley med mindre det et ordentlig projekt uden tidsfrist så kan jeg godt holde det ud selvom det min egen pengebog det går ud over

• #7   24. okt 2011 Altså .... Min ven har arbejdet i MSP , og han var selvllært ... Han havde ingen forløber været igennem...

Men som i nok kan se skal jeg bare orientere dem om hvad jeg er i stand til at gøre, fordi der er ingen grund til at lyve.. smiley

Øvelse gør mester... OG jeg kan kun prøve... men hvad kan man komme ind på som sådan i en ansøgning ?? :=)!

• #8   24. okt 2011 Jeg er 31 og roder stadig med scooter, men på hyggebasis.
    Jeg har både haft bil og mc og synes alt er lige fedt at skrue på.
    Det fedeste ved scooter, det er at man for meget små penge kan ændre en maskine fra kedelig til sjov.

Bør nok starte med at rette din ansøgning til "Uopfordret" og ikke kalde den "Uforpligtende"
    Udover det, så er det meget sjældent ledige stillinger og de fleste bliver besat af uddannede "småmotors mekaniker", så det du reelt søger er nok en læreplads.
    Gør dig selv en tjeneste og bliv bilmekaniker og rod med scootere i din fritid.

• #9   24. okt 2011 max vis du kender en det sted du vil søge .. er det en stor hjælp at skrive du kender ham.. og få lidt insider viden af ham:)

• #10   24. okt 2011 Tak for jeres indslag ... :)!

Kommentér på:
Scooter-værksted Ansøgning Råd (arbejde) ??

Annonce