514 visninger
|
Oprettet:
Scooter-værksted Ansøgning Råd (arbejde) ?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen,
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få arbejde inde for scooter-city, msp-tuning eller lign... Fordi jeg elsker jo selv at rode med det til hverdag, men jeg kunne godt bruge nogle råd til at få lavet min ansøgning perfekt nok :D.. dvs en uforpligtet ansøgning...
Hvad kan man komme ind på evt.?
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 138 Svar: 913
Er du sikker på at du gerne vil have din Hobby, som arbejde?
Bliver det så stadig lige så sjovt og rode med knallert der hjemme?
jun 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Scootere: 4 Svar: 7
PS. det var også meningen mig og en ven skulle have et værksted hvor folk du kunne få lavet deres scootere, og vi skulle have en hjemmeside hvor folk kunne se priser og bestille tider, og få rabat hos firma'erne som kg og speedline og msp ovs osv.
sep 2008
Følger: 58 Følgere: 57 Scootere: 6 Emner: 114 Svar: 5.444
okt 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 7 Emner: 14 Svar: 46
sep 2008
Følger: 58 Følgere: 57 Scootere: 6 Emner: 114 Svar: 5.444
men du må ikke arbejde som knallert mekaniker uden at have grundforløbet som cykelmekaniker
jul 2009
Følger: 83 Følgere: 85 Scootere: 5 Emner: 14 Svar: 14.838
kender også godt det der med når vennerne ringer om man ik lig kan hjælpe dem med bil eller knullert eller what ever, så har man lyst til at gå og lave på lortet. ens eget er bare en belastning lige så snart det ikke virker
okt 2010
Men som i nok kan se skal jeg bare orientere dem om hvad jeg er i stand til at gøre, fordi der er ingen grund til at lyve..
Øvelse gør mester... OG jeg kan kun prøve... men hvad kan man komme ind på som sådan i en ansøgning ?? :=)!
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Jeg har både haft bil og mc og synes alt er lige fedt at skrue på.
Det fedeste ved scooter, det er at man for meget små penge kan ændre en maskine fra kedelig til sjov.
Bør nok starte med at rette din ansøgning til "Uopfordret" og ikke kalde den "Uforpligtende"
Udover det, så er det meget sjældent ledige stillinger og de fleste bliver besat af uddannede "småmotors mekaniker", så det du reelt søger er nok en læreplads.
Gør dig selv en tjeneste og bliv bilmekaniker og rod med scootere i din fritid.
maj 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Scootere: 6 Emner: 346 Svar: 1.777
okt 2010
Scooter-værksted Ansøgning Råd (arbejde) ??