{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.130 visninger | Oprettet:

puch monza 4 gear Hjælp?? {{forumTopicSubject}}

Hjælp.
Jeg har skiftet 3 g til 4 g..
Og det er bare som om gearerne slet ikke passer sammen.. Det kan sagtens sidde, men lige så snart man knalder den modsatte motorblok på. og prøver at skifte gear.. Er det bare fuldstændig fucked up.!

Er der nogen der har en idé

Detaljer
Gearpedalen giver sig 5 cm.. (op-ned)
gearkssen kan dreje en halv omgang og sætter sig derefter igen..
Jeg har prøvet at skifte tromle.
Bytte tandhjul ud..
Har benyttet mig af manualen. og der er ikke noget galt?

Help me Bobs..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  puch monza 4 gear Hjælp??
  • #1   13. okt 2011 Gearkasse tromlen er blevet drejet forkert ...det er en klassiker

Jeg har set det mange gange før (du skulle ikke ha gjort det selv)

• #2   13. okt 2011 Nej... Tromlen sidder som den skal.. Og det virker helt fint sammen med gearskifterakslen.. Problemet er tandhjulene......................

• #3   13. okt 2011 Du er godt klar over at du ikke kan bytte stumper ud mellem 3, og 4 trins gearkasser? Dvs. når du skifter gearkasse skal du skifte både aksler, tandhjul, tromle, og skiftegafler, ellers vil gearkassen ikke virke.

• #4   13. okt 2011 hvilken stand er takkerne i ?

• #5   13. okt 2011 Jeg ville ikke drømme om selv at have splittet tandhjulene.. Problemet er ham jeg har købt 4 gearen af.. Jeg er helt sikker på han har blandet noget fra en 3 gear.. og derfor har jeg stået og byttet i forhåbning om en forløsning..
    Manualen, er ikke til megen hjælp. Du kan ikke skelne tandhjulene fra hinanden.. medmindre de bruges i begge gearkasser..
    Jeg kunne godt bruge et billede af en 4 gear,, splittet helt ad..
    Og takkerne er fine..

• #6   13. okt 2011 Gearpedalen vil altid give sig 5 cm op og ned pga fjederen
    uanset hvor meget gearne er fucked op

Post et billede af de 2 gearaksler med tandhjulene på
    og billede af akslen med gribearmene samt tromlen

• #7   13. okt 2011 Det er let at se forskel på tandhjulene, dem fra en 3 gearet er fysisk tykkere end dem fra en 4 trins.

Problemet opstår typisk når folk ikke flytter skiftegaflerne fra den 4 trins gearkasse med over. For det utrænede øje ser de netop helt ens ud, og hvis man bruger 3 trins skiftegafler på en 4 trins motor, så opstår problemet netop med at gearkassen kun kan køre en halv omgang rundt.

• #8   14. okt 2011 Hey. Jeg har været med til at skrive indlæggene. Vi har også været skiftegaflerne igennem, Jeg havde nogle liggene, fra tidligere puch.
    Hans var desværre svejset sammen.? (Ved ikke hvilken idiot, der gør det)
    Så Det er nok forklaringen. Ved i evt. Hvor man kan få nogle til 4 gear..?

• #9   14. okt 2011 kan du fortælle mig hvor dan man ser forskeld ....?

• #10   17. okt 2011 Hej Anders
    Jeg har en del reservedele på lager til 4 gear, samt et par komplette gearkasser på lager.
    Hvis du er interesseret, kan jeg hjælpe.
    Behøver et par foto af dine tandhjul, aksler og tromle.
    Skriv en mail på npo@aarsleff.com, hvis jeg skal hjælpe.
    mvh NPO

Kommentér på:
puch monza 4 gear Hjælp??

Annonce