{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
258 visninger | Oprettet:

Airsal 50ccm {{forumTopicSubject}}

Hey sg!
Har fået tilbudt en fin Airsal 50ccm alu cylinder til min nrg til billige penge, den har ikke kørt så meget. Ville høre om det var en god cylinder, og hvor godt den yder osv. Også hvor lang holdbarhed den har, selvom det er en alu. Det er bare til hverdagskørsel, så den skal ikke være alt for vild. Oven i købet får jeg en Stage6 membran med, ved ikke hvilken model men ikke en stor en. Vil det hjælpe på scooteren? Eller vil det bare gøre det dårligere?
Håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Airsal 50ccm
  • #2   3. okt 2011 Okay, kan man bruge standart stempel dertil?
    Jeg får vist cylle og topstykke med dertil..
    Vil det køre godt med gianelli go, og larmer det betydligt mere end std. cylle?
    Ikke fordi jeg er bange for police, for hvis man er gammel nok til at tune, er man også gammel nok til at tage bøden, men den behøver ikke vække unødig opmærksomhed.

• #3   3. okt 2011 den vil ikke larme videre mere end den gør med standard cylle

• #4   3. okt 2011 Okay super, tak for hjælpen. Kan jeg bruge et standart stempel? Fordi jeg skiftede cylle til en org. her for ca. 2000 km siden, så jeg regnede med at jeg kunne genbruge det stempel, eller så købe et nyt men stadig standart? fordi der følger ikke et stempel med af ham jeg køber det af.

Kommentér på:
Airsal 50ccm

Annonce