646 visninger
|
Oprettet:
Udsalg {{forumTopicSubject}}
Hva så gutter har i set scooterland har udsalg -20% på
reservedele også på ting der er nedsat iforvejen det er godt nok billigt jeg har hørt fra en ven i aalborg at de importere helt vildt mange reservedele lige nu og han siger at ham der ejer det er millionær og vil tage hele markedet Fedt nok bare vi får nogle billige stumper har selv købt der fra flere gange og det har været ok
nov 2005
Følger: 65 Følgere: 115 Scootere: 3 Emner: 32 Svar: 1.949
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.019
ja kom igen
godt set attermann
aug 2006
Følger: 28 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 61 Svar: 14.675
nov 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
eks. ellers er du da useriøs måske du skulle åbne en scooterbutik med din store viden
aug 2006
Er du ejer af butikken siden du bliver så fornærmet? Haha!
Det er sgu da tilladt at give kritik selv om man ikke selv ejer en scooterbutik. Men jeg forstår udmærket hvad han mener med at det er rodet og uoverskueligt.
tingene er godt nok under de rigtige kategorier, men der er ikke lavet nogen former for "underkategorier" til de forskellige ting så det hele bliver lidt mere overskueligt og nemmere at finde.
Når det hele bare er smidt ind på den måde, så bliver det altså virkelig uoverskueligt og kommer til at virke rodet.
Tag eventuelt et lille kig på speedlines hjemmeside, så tror jeg du vil forstå hvad jeg mener. De har i det mindste orden i deres shop
nov 2009
nej det der er useriøs er når nogle bare hagler de forskellige shop ned
det gider jeg ikke at høre på uanset om det er kgi-speedline-scooterland-scooter-dele mm. det er så dårligt/forkert og så er der så mange på det her forum og andre der bare er så satans kloge og de ved ikke en skid.
aug 2006
Speedline er ganske vist lidt dyrere end de fleste andre, men når man handler der, så ved man bare at der er orden på tingene! Jeg har aldrig haft noget problem med dem, heller ikke ved returnering af varer som er blevet defekte eller lignende og så må jeg ærligt indrømme at jeg hellere bruger de 1-300kr mere på en ordre når jeg VED at der er orden i tingene og jeg er sikker på at der ikke er noget bøvl med dem.
Jeg siger ikke, at det ikke er sådan med scooterland, men en god start for dem vil helt sikkert være en ordentlig hjemmeside, hvis så de har styr på de andre ting, så skal det også nok blive en anerkendt shop
nov 2009
side ser overskuelig ud er også at han ikke har så mange varenr.
Hvor hvis du ser KGI- Scooterland så har de mange flere og det kommer nemt til at se rodet ud hvis der er 30 forskellige farver af hver ting jeg fatter dem ikke at de ikke begrænser deres styling/farver for jeg tror de sælger mindre fordi folk har svært ved at beslutte sig hvad de skal købe.
Udsalg