{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Johnny G
Johnny G
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Udsalg {{forumTopicSubject}}

Hva så gutter har i set scooterland har udsalg -20% på
reservedele også på ting der er nedsat iforvejen det er godt nok billigt jeg har hørt fra en ven i aalborg at de importere helt vildt mange reservedele lige nu og han siger at ham der ejer det er millionær og vil tage hele markedet Fedt nok bare vi får nogle billige stumper har selv købt der fra flere gange og det har været ok

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udsalg
  • #1   11. sep 2011 kædereaktion til videregående finanskrise... smiley

• #3   11. sep 2011 KÆMPE UDSALG - 20% VI BUGNER I DELE KUN RESERVEDELE OG KUN KØB ONLINE MED BETALINGKORT/ONLINE BANKOVERFØRSEL TØR DU VENTE ? LEVERING FRA DAG TIL DAG HVIS DU BESTILLER INDEN KL.16.00

ja kom igen

godt set attermann

• #4   11. sep 2011 Ja, det er altid smart at holde udsalg når ingen af delene er på lager smiley

• Johnny G
    Johnny G Tilmeldt:
    nov 2009

#5   11. sep 2011 Hvad er det for noget rod som ikke passer til hvad du må da give nogle
    eks. ellers er du da useriøs måske du skulle åbne en scooterbutik med din store viden

• #6   11. sep 2011 Johnny G

Er du ejer af butikken siden du bliver så fornærmet? Haha!

Det er sgu da tilladt at give kritik selv om man ikke selv ejer en scooterbutik. Men jeg forstår udmærket hvad han mener med at det er rodet og uoverskueligt.

tingene er godt nok under de rigtige kategorier, men der er ikke lavet nogen former for "underkategorier" til de forskellige ting så det hele bliver lidt mere overskueligt og nemmere at finde.

Når det hele bare er smidt ind på den måde, så bliver det altså virkelig uoverskueligt og kommer til at virke rodet.

Tag eventuelt et lille kig på speedlines hjemmeside, så tror jeg du vil forstå hvad jeg mener. De har i det mindste orden i deres shop smiley

• Johnny G
    Johnny G Tilmeldt:
    nov 2009

#7   11. sep 2011 Hej Christian du er der seriøs nej bare det min jeg vil give dig ret speedline har en flot web men han har ikke ret mange varer men en flot side med flotte billeder men ikke billig.
    nej det der er useriøs er når nogle bare hagler de forskellige shop ned
    det gider jeg ikke at høre på uanset om det er kgi-speedline-scooterland-scooter-dele mm. det er så dårligt/forkert og så er der så mange på det her forum og andre der bare er så satans kloge og de ved ikke en skid.

• #8   11. sep 2011 Men det jeg vil frem til med det er, at hvis man bruger lidt mere tid på hjemmesiden, så det bliver så nemt som muligt for kunden at handle, så er jeg overbevist om at der også er flere som gider at give sig tid til at kigge efter de enkelte dele, frem for bare at snuppe en af konkurrenterne som har lidt mere orden på webshoppen. Priserne er jo ikke så forskellige når det kommer til stykket.

Speedline er ganske vist lidt dyrere end de fleste andre, men når man handler der, så ved man bare at der er orden på tingene! Jeg har aldrig haft noget problem med dem, heller ikke ved returnering af varer som er blevet defekte eller lignende og så må jeg ærligt indrømme at jeg hellere bruger de 1-300kr mere på en ordre når jeg VED at der er orden i tingene og jeg er sikker på at der ikke er noget bøvl med dem.

Jeg siger ikke, at det ikke er sådan med scooterland, men en god start for dem vil helt sikkert være en ordentlig hjemmeside, hvis så de har styr på de andre ting, så skal det også nok blive en anerkendt shop smiley

• Johnny G
    Johnny G Tilmeldt:
    nov 2009

#9   11. sep 2011 Jeg vil give dig ret tildels men jeg tror også at det der gør at speedlines
    side ser overskuelig ud er også at han ikke har så mange varenr.
    Hvor hvis du ser KGI- Scooterland så har de mange flere og det kommer nemt til at se rodet ud hvis der er 30 forskellige farver af hver ting jeg fatter dem ikke at de ikke begrænser deres styling/farver for jeg tror de sælger mindre fordi folk har svært ved at beslutte sig hvad de skal købe.

Kommentér på:
Udsalg

Annonce