10.900 visninger
|
Oprettet:
Hvilken motorolie til maxi puch? {{forumTopicSubject}}
Hej drenge, er for fedtet til at købe olie til 80 kr. pr. liter tilo en gammel puch maxi, kan man ikke bruge noget alm. 5-40 eller 10-40?? den skal selvfølgelig være ligeså godt som det i tsvansen..
feb 2007
Følger: 545 Følgere: 592 Scootere: 12 Emner: 245 Svar: 5.114
mar 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 6 Emner: 30 Svar: 458
jun 2011
Følger: 31 Følgere: 18 Scootere: 1 Emner: 75 Svar: 302
- Og den kører med 4% blanding.
- Så det er bare almindelig motorolie.
feb 2007
Følger: 545 Følgere: 592 Scootere: 12 Emner: 245 Svar: 5.114
jun 2011
Følger: 31 Følgere: 18 Scootere: 1 Emner: 75 Svar: 302
- Det er bare helt almindelig gearolie. Altså lige som det du putter på bilen.
feb 2007
Følger: 545 Følgere: 592 Scootere: 12 Emner: 245 Svar: 5.114
feb 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 7 Emner: 77 Svar: 155
feb 2007
Følger: 545 Følgere: 592 Scootere: 12 Emner: 245 Svar: 5.114
sep 2009
Følger: 354 Følgere: 1041 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.176
Hvilken motorolie til maxi puch?