1.311 visninger
|
Oprettet:
27. nov 2010 Følger: 27 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 40 Svar: 149
Anlæg i scooteren,,, {{forumTopicSubject}}
Hej derude.
Jeg overvejer kraftigt at smide et anlæg under sædet i min SF..
Jeg har kig på http://www.logitech.com/en-gb/speakers-audio/home-pc-speakers/devices/7321 som jeg også har herhjemme..
Spørgsmålet er bare: kan jeg pille højtalerne ud af højtalerholderne, samt subwooferen og smide det på en plade, og under sædet? Og så smide en omformer med under, så strømmen bliver lavet om til 12v?
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 31 Scootere: 11 Emner: 62 Svar: 241
http://carsound.dk/produkt.asp?id=10108&pk=1263&produkt=Renegade_RXA100B_ScooterLyd_i_sort_
det spiller super fedt til pengene
en scooter kører jo ik på 220V ;-.)
jul 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 6 Emner: 68 Svar: 192
(link fjernet)
eller
(link fjernet)
sammen med et sæt højtalere i størrelsen 4" og med en 6"- 8" bas.
og så bruger du bare din mobil som afspiller eller en ipod eller andet.
apr 2008
Følger: 62 Følgere: 65 Scootere: 5 Emner: 362 Svar: 2.074
så kun bruge 2 af de deskanter slf tag dem ud af plastik og så ned på et bræt hvor bassen også skal være i.
i selve bassen sidder der en omformer der laver 220 volt om til 12 volt som alle højtalere køre på. den skal du bare tage af og så give den strøm lige fra dit batteri.
tjek evt min neos en af de sidste billeder der har jeg lavet det med Logitech x-540
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 31 Scootere: 11 Emner: 62 Svar: 241
og det er jo ikke fordi at de billige PC højtaler spiller ret godt i forvejen
Daniel:
en nano forstærker ville self. være en god løsning da den ikke fylder noget men så skal han ha en afspiller og højtaler også og så er det jo pludselig mange penge at ofre på anlæg til scootere
og den lille forstærker fra optisound du linker til minder om ikke andet meget om den renegade jeg linkede til bortset fra Renegade kun har 2 kanaler men tilgengæld koster det halve og da er højtaler med til
jul 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 6 Emner: 68 Svar: 192
Nano er en kraftig forstærker i forhold til den størelse og den vil være den bedst løsning sammen med et compo sæt eller et par fuldtoner og en bas.. den kan samtid også bruges når man skal over til bil fra scooteren.
U-dimension som den lille hedder er også en god forstærker som også kan trække et par højtalere og en bas lige så godt som en alm bilradio, som også kunne trække op til 4 højtalere ganske fint, så man man jo vælge en med usb eller sd kort hvis det skulle være..
Det sæt du linker til er også et fint nok sæt men problemet er at det ikke giver en god lyd og ingen bas men det kan spille og spiller fint nok til hvis man køre og vil ha lidt musik mens man køre. og hvis man ikke ha noget imod at ha et par klumper siddende på sin scooter. under sædet skal der mere til og hvis jeg kender æ knejte rigtig skal det kunne spille højt og så meget bas som muligt.
Jeg byggede i min fætters scooter en 4" fuld tone og en 10" bas sammen med en 2 kanal's forstærker. han brugt en ipod som afspiller og det kunne høres på lang afstand..
Anlæg i scooteren,,,