{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.855 visninger | Oprettet:

berndt k
berndt k
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 175

knallertmekaniker uddannelse {{forumTopicSubject}}

Jeg går med tankerne om at blive knallertmekaniker, da jeg grundet en gammel arbejdsskade ikke kan bibeholde min nuværende uddannelse på længere sigt.

Men mit spørgsmål er så, hvor meget skal den butik man kommer i lære hos have at lave? Jeg tænker på at man jo skal være i lære der i en årrække, og nogle cykelhandlere har jo ikke andet med knallert/scootere at gøre, end at lave service på dem de sælger.

Er der nogen der har taget uddannelsen, og som kan fortælle lidt om hvor meget den butik du var i lære hos havde at lave om ugen?

Jeg vil nemlig på sigt gerne i lære hos en af mine lokale cykel/scooter forhandlere (hvis de da vil have mig) men de er ikke godkendte til lærlinge endnu (sikkert fordi de aldrig har haft brug for at blive det)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knallertmekaniker uddannelse
  • #1   28. jul 2011 Det hedder knallert/cykel mekaniker.

Så du skal ikke kun lege med scooter, men nok også stramme eger smiley

• #2   28. jul 2011 du kan ikke blive knallert mekaniker det høre under cykelsmed uddannelsen

• #3   28. jul 2011 er igang med mekaniker udanelse men det er samme vej først skal du tager grundforløb der vare 20-30 uger også kommer hovedforløb der tager ca 3½ år
    på hoved forløbet er du i skole hver 3 uge også det sted du er i lære den andre følgende uger

• #4   28. jul 2011 hej berndt k jeg er udlært knallert meknaiker du kommer til af strike et par fælge i løbet af den tid du går på skole men ikke så meget cykkel måkse lidt cykkel følger der med ikke rigtig meget super fed udanelse

• #5   28. jul 2011 er igang med mekaniker udanelse men det er samme vej først skal du tager grundforløb der vare 20-30 uger også kommer hovedforløb der tager ca 3½ år
    på hoved forløbet er du i skole hver 3 uge også det sted du er i lære den andre følgende uger

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    mar 2008

#6   29. jul 2011 Så man kan godt komme i lære som knallertmekaniker hos en cykelsmed der måske ikke har mere end en scooter/knallert til service om ugen? eller skal de have mere at lave før man kan komme i lære der?

• #7   29. jul 2011 Kommer helt an på hvad mester siger, men hvis de ikke har mere at lave så det jo spild af penge at have dig rendene rundt.

• #8   29. jul 2011 nu ved jeg ikke hvad sin skade er, eller hvad din uddannelse er. men hvis du kan lide at makke med sådan noget, hvorfor så ikke blive motorcykel mekaniker ? det tager den samme tid, du kommer bare til at skrue en del mere.

og hvis man er motorcykel mekaniker tror jeg ikke at et knallertværksted vil sige nej til at have dig gående smiley

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    mar 2008

#9   29. jul 2011 Har også selv overvejet mc mekaniker, men ved bare ikke om det kan gå, da min skade er i benet, og de jo vejer en del sådan en mc at trække rundt med.

Kommentér på:
knallertmekaniker uddannelse

Annonce