{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Peter J
Peter J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Proff. knallertmekaniker omkr. Aalborg {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har kendskab til en proffesionel knallertmekanikker i Aalborg-området? Eller måske en der dyrker det på hobbyplan?

Jeg har en gammel Puch maxi der skal gennemrenoveres.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Proff. knallertmekaniker omkr. Aalborg
  • #1   27. jul 2011 Find den nærmeste scooter forhandler og spørg om det er noget de kan ordne.

• #3   27. jul 2011 Tror ikke det kan svare sig at få en prof. til det. Der går mange timer med det hvis den skal have den store tur. Så hellere gøre så meget selv som mulig, og finde en der kan hjælpe i fritiden med de ting man ikke selv magter.

Maxi er ellers en god knallert hvis man vil klare det selv, den er meget nem at reparere og der findes masser af info på nettet.

• #4   30. jul 2011 Hvad skal der lavers ?

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   3. aug 2011 I første omgang skal jeg bare have den til at køre ordentlig. Den har dårligt optræk og en forfærdelig langsom tophastighed.

På længere sigt vil jeg gerne have den skilt af og omlakeret - om med længere sigt tænker jeg på næste år.

Jeg ville ønske at jeg var i stand til at lave noget selv, men mine hænder er ikke sat sammen til at rode med mekanik - desværre! Hvorfor købte jeg så en Puch Maxi? Tjo - fordi det var min første knallert da jeg var teenager og syntes at det kunne være sjovt at have en igen.

Kommentér på:
Proff. knallertmekaniker omkr. Aalborg

Annonce