Mangler Hjælp til Sonic {{forumTopicSubject}}
Hej SG, jeg har et lille problem med min sonic.
der er lige blevet installeret tun dele på og nu vil den ikke starte. her er min opsætning:
Yasuni C21
Stage 6 VForce 3 membran
Dellorto 21, med midlertidig 110 dyse, klargørelse til indstilling.
Malossi Delta Clutch med blå mellem hård trimfjedre, klar til indstilling.
polini 9 speed meed 4 Gram ruller.
Trophy 70 ccm vankølet midlertidig cylle.
Doppler Powerluftfiler
alt ser ud som det skal være, der er masser af compression, og tændrøret slår gnist hmm, og stadig ingen start
der sidder standard tænding, midlertidigt, jeg har kommet til at røre ved statoren. kan det ha nogen effekt, siden det er standard, og er det måske problemet, at tænding tidspunkt ikke er sat rigitg, da der skal køres nogle omgange rundt, med det normale svinghjul ?
hvad med karbu indstilling, jeg har sat luft til 1½ og tomgang 3½.
alt El sidder som det skal stel osv.
jeg kan ikke lige se problemet, men hvis i kan se det eller har en standard procedure i vil følge, så skriv, måske eventuel skriv ændring til min opsætning, men ikke for meget.
jeg vil meget gerne ha en standard procedure/checklist, som kan løse den her problemstilling
sep 2010
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 29 Svar: 91
men tjek om den for meget benzin, for lidt benzin, måske et andet tændrør, hold hånden for indsugning på karburator og se om der komme benzin benzin igennem
jun 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 3 Emner: 24 Svar: 56
altså til den opsætning burde det være stort nok, 21 mm kan sagtens gør det hvis den rigtig dyse sidder i. ja den suger luft, når jeg træder, og benzin ryger igennem som det skal. tændrør fejler ikke noget da næsten alt er nyt.
jeg er bare gået tabt i det, og kan ikke forstå hvorfor den ikke lige vil starte.
jun 2008
jul 2011
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 3 Svar: 22
jun 2008
Mangler Hjælp til Sonic