Hvilken udstødning til Gilera Runner? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
jeg skal til at kigge efter en ny udstødning til min Gilera Runner. Jeg kan se i markedet at der er mange forskellige og er derfor nysgerrig hvilken en der passer på min Runner`?
Den er fra 2008 og jeg vil egentlig helst bare have en standard udstødning. Den kører i dag 38-40km/t og det er fint for mig. Sagen er dog at den vist er ved at være slidt og larmer en del. Derfor vil jeg gerne have en ny.
Dem jeg er stødt på i markedet er nogen der passer til "minarelli, Polini o.s.v"
Jeg mindes at huske at det er noget med motortypen og det jeg så er ude efter er, at vide hvilken type motor der sidder på min Runner og dermed hvilke udstødninger jeg skal kigge efter
På forhånd tak
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 86 Scootere: 7 Emner: 366 Svar: 7.963
du skal ha en udstødning til en hiper motor.
men hvilken udstødning er du på jagt efter?
nov 2009
dec 2003
Følger: 10 Følgere: 162 Scootere: 92 Svar: 960
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 34 Svar: 38
Jeg kan godt se at de er noget dyrere end de andre. Men findes der uoriginale der er lige så gode som den originale og endda muligvis larmer mindre?
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 34 Svar: 38
Altså den der mindst tiltrækker politiets opmærksomhed i udseende og samtidig larmer mindst....hvilken en er det?
nov 2009
Gianelli Go
Top performance powered
Stage6 street
Tecno merlin (ligner ikke vildt meget.)
Tecnigas basic
tecnigas Silent pro men tecnigas udstødninger larmer ret meget synes jeg, køre selv med basic på min typhoon.
En god udstødning som ikke larmer så meget ville være en Sito plus.
http://speedline.dk/da/scooter/sito-plus-lz-0586/
og ellers så en gianelli go (link fjernet)
Hvilken udstødning til Gilera Runner?