{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

hpr sonic viser gråt tændrør ligegyldigt blanding {{forumTopicSubject}}

Jeg står med en hpr sonic som har atore problemer. dens tændrør er konstant sort . Jeg har prøvet at skifte kaburator og dysee fra det laveste den kunne køre med til det yøjeste. jeg har også skiftet tændrør flere gange nu og jeg har pillet med luftskruen. så har jeg skiftet svingjul simmeringe og prøvet med andre luftfiltre men det er stadig gråt og jeg har endda skiftet cyliner.
Jeg har virkelig brug for nogle kloge herfra som har styr på hvad de siger eller har oplevet det.
Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hpr sonic viser gråt tændrør ligegyldigt blanding
  • #1   23. jun 2011 Jeg står med en hpr sonic som har store problemer. dens tændrør er konstant grå. Jeg har prøvet at skifte kaburator og dysee fra det laveste den kunne køre med til det yøjeste. jeg har også skiftet tændrør flere gange nu og jeg har pillet med luftskruen. så har jeg skiftet svingjul simmeringe og prøvet med andre luftfiltre men det er stadig gråt og jeg har endda skiftet cyliner.
    Jeg har virkelig brug for nogle kloge herfra som har styr på hvad de siger eller har oplevet det. 
    Tak på forhånd smiley

• #2   23. jun 2011 tændrørert kan du ikke altid regne med, find der hvor den går bedst smiley

• #3   23. jun 2011 Deb har smadret 2 stempler pga det er gråt og den prutter også

Kommentér på:
hpr sonic viser gråt tændrør ligegyldigt blanding

Annonce