463 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Bws fælge?"
Bws fælge
Hej hvad fælge passer direkte over på min bws ng? Er træt af de standart de alt for grimme. På forhånd tak
Hej hvad fælge passer direkte over på min bws ng? Er træt af de standart de alt for grimme. På forhånd tak
Skrevet af: Danni - 10. jan 2016
BWS FÆLGE
Hej sg ville høre hvad for nogle fælge der passer på en Yamaha bws ng har set mange har forskellige fælge og ville høre hvad for nogle scooteres fælge der passer over på en bws :)
Hej sg ville høre hvad for nogle fælge der passer på en Yamaha bws ng har set mange har forskellige fælge og ville høre hvad for nogle scooteres fælge der passer over på en bws :)
Skrevet af: JackiAagaard . - 21. nov 2011
BWS fælge
Hej :) jeg er interesseret i at vide hvilke fælge man kan sætte på en bws som er lidt federe end de standard, uden man skal til at skifte motor og forgaffel osv :) hvis der overhovedet er nogen.. hå...
Hej :) jeg er interesseret i at vide hvilke fælge man kan sætte på en bws som er lidt federe end de standard, uden man skal til at skifte motor og forgaffel osv :) hvis der overhovedet er nogen.. hå...
Skrevet af: Team-Vestsjælland {Rumle} L - 7. jul 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
feb 2008
Følger: 30 Følgere: 30 Scootere: 7 Emner: 115 Svar: 513
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Scootere: 12 Emner: 123 Svar: 3.947
okt 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 3 Emner: 36 Svar: 95
Bws fælge?