{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

stylepro (lort!) {{forumTopicSubject}}

hej

har lige monteret et stylepro låg til bremsevæske beholderen idag, jeg tog det gamle af og tænkte lidt skal der ikke være en pakning eller noget men fandt så ud af der var en samling på den org låg hvor man skulle tage gummi tingen af og sætte over, nå da jeg så havde fået den presset på opdager jeg at huller i låget slet ikke passer med beholderen jeg tager den af og kigger lidt og finder ud af at det os ser helt forkert ud.

Så nu har jeg slebet 2 kanter 1-2mm ned og runde som på den org låg, og jeg har bordet skrue hullerne meget lidt ud i den ene side i hvert hul før det passede.

Jeg har os sat en ny bag bremse skrue på den til at justere med os fra stylepro og der manglede der gevind den sidste halve mm?

så jeg var nød til at tage fat i gevind pinden med en tang hvor den skulle på for at kunne skrue den på uden alt kørte med rundt.

er det bare et generelt problem at stylepro ikke har lavet tingene ordenligt? eller hvordan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stylepro (lort!)
Kommentér på:
stylepro (lort!)

Annonce