1.322 visninger
|
Oprettet:
Indregistrering af Tysk Puch monza 3g {{forumTopicSubject}}
Hey SG, jeg har fornyeligt anskaffet mig en Puch Monza 3g. Jeg har så opdaget at stel-pladen viser den er tysk.. Vil denne Monza kunne indregistreres som knallert eller evt kun motorcykel?
Hvis det er håbløst, kan jeg så bare skaffe et dansk "stel" og sætte alle mine dele over på? (:
Hvis i ikke er sikker på hvad i skriver så lad venligst værd (;
På forhånd tak (;
apr 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 3 Emner: 11 Svar: 28
- hvis der var sådan et problem, så var der ingen der havde kørt maxi'er i sin tid, fordi den havde en stel-plade fra østrig; )
jul 2008
Følger: 58 Følgere: 59 Scootere: 15 Emner: 365 Svar: 6.137
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 10
feb 2007
Følger: 111 Følgere: 112 Scootere: 11 Emner: 226 Svar: 3.858
maj 2010
Men hold dig til emnet.. Dét et useriøst svar og det svare heller ikke på NOGEN af de nævnte spørgsmål (;
feb 2007
Nej du kan ik indregistrere en udenlandsk scooter i danmark.. så havde der været mange 30'er aeroxer..
Køb dig et nyt stel der dansk. færdig bum.
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 3.105
maj 2010
* Luske * Tak for dit svar, det gav stof til eftertanke (;
Forstår bare stadigvæk ikke hvorfor den ikke skulle blive godkendt når stel'ene er ens... det er bare stelnummeret og stel pladen der ikke er identisk.. Det giver ingen mening!
feb 2007
Jeg kan da godt begrunde det..
Du kan ikke importerer en scooter itl danmark, fordi det står i reglementet.. du kan indregistrere den som motorcykel. men ikke når den kun går 30.
Easy as that.
Ja du kan godt smide alle dine dele over på et andet stel, nej det ikke lovligt, og nej det ikke lovligt at bygge sin egen scooter, det skal gøres af en mekaniker ligesom på en bil osv osv.
Så glad?
aug 2008
Følger: 53 Følgere: 55 Scootere: 14 Emner: 40 Svar: 832
maj 2010
Så går jeg udfra at smide en tysk monza tank, over på et dansk stel er ulovligt. fedt nok seje..
Det svare jo til at man ikke må købe dele fra udlandet.. Ajjj hovsa, der er jo næsten ingen scootere der bliver produceret i Danmark og delene ligeså! Du skal nok se de dele fra thansen du fylder dine knallerter op med er lavet i udlandet og også bliver impoteret. Så er det jo også ulovligt at bruge!
Intet af det du siger giver mening lol..
feb 2007
Det ikke lovligt du selv laver det.
Oooog hvor er det helt præcist jeg har skrevet det ulovligt fordi delene kom fra udlandet?
Hvis du er så klog, hvorfor spørg du så?
Og jeg fostår ikke dine wow ord.. og du skal ik forklare dem, for det rager mig.
maj 2010
Det skrev du lige efter du havde forklaret, at du lider af svær overvægt og det derfor du fik en plastik china scooter af staten. For at kunne flytte rundt på dit svulmende korpus..
Aj jeg beklager mange gange! For engelsk er jo svært..
feb 2007
Jeg syntes det sjovt, jeg prøver at hjælpe dig , du bitcher.. jeg sætter dig på plads, så spiller du smart, så gør jeg det en gang til også prøver du bare at finde på noget? du er da seriøst sørgelig. fordi jeg har penge til en ordentlig scooter og du misundelig er ikke min skyld.. eller er det sikkert, who gives a fuck.. jeg gider ikke engang sige held og lykke med det, for jeg håber det ikke for dig trunte barn. smid lortet i vandet og køb et løbehjul.
maj 2010
Hjulpet mig? haha, du har sku mere spildt min tid "kære ven"
Sætte mig på plads? Med hvad? Ved at omskrive andres ord og kopire noget hurtig fix fra google. Lige efter at have kommet med en dybt useriøs kommentar til et meget seriøst emne... ?
Tag dig sammen.
feb 2007
Ja det var sådan set også et seriøst svar, og du har fået svar på det du spurgte om hvis du stadig ikke kan se det er du dybt retaderet, og jeg ville foreslå du tog skolegangen helt om igen.
Hvis du er så f... smart og sej og alt det der, hvorfor laver du så et forum hvis du er bruce den almægtige og kender til alt? den er da helt gal oppe i kasketten på dig så.
maj 2010
Du kan jo ikke begrunde en skid!
Og du bliver ved... "ja det var sådan set også et seriøst svar"
"Hvis man ku importere scootere , tror du så ik der var flere der havde gjort det?"
Hvad **** skulle jeg få ud af den kommentar??
"Hvis i ikke er sikker på hvad i skriver så lad venligst værd (;" Det råber jo næsten ud, at jeg ikke er interesseret i smarte kommentare! Har du nu også svært ved Dansk ???..
feb 2007
Men alligevel fyrer du dem på stribe? er du gal.. du da komplet idiot, det var da helt vildt..
Jeg har begrundet mine svar, du skal bare ha noget at sige så du ikke føler dig helt så dum som du faktisk er, uden at ane det.
Hva du sku få ud af den kommentar, TÆNK KNÆGT TÆNK!!!
Jeg orker ikke at spilde mere tid på ignorante små selvoptagede lorte popunger der ikke forstår en fucking hentydning eller noget som helst andet.. hvis du mener din hund er så klog SÅ SNAK MED DEN! den er åbenbart din eneste ven.. Btw.. Opgiv alt med en motor, du kommer aldrig til at lære det.. ens iq skal være over 30.. Hav en fornøjelig aften. Hej.
maj 2010
Måske du skulle få din hjemmehjælper til at tage computeren fra dig, den kan du jo heller ikke styre.
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.019
Bestemmelse af alder på en knallert kan gøres meget enkelt, ved at se på det sidste bogstav i stelnummeret. Herunder et eksempel på stelnummeret fra en Puch knallert fra 1977. De første bogstaver i nummeret angiver fabrikant eller importør. På eksemplet herunder kan man se, at det er en importeret knallert p.g.a "W"et. "OE" står for importør; O.E. Andersen.
der har du det på dansk
maj 2010
feb 2007
Desværre jeg slår ik på drenge der klær sig ud som piger
Indregistrering af Tysk Puch monza 3g