{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

utæthed eller hvad sker der ? ( Kloge) {{forumTopicSubject}}

Hey ... nu ber jeg sku om hjælp til evo ac joggen..
jeg har min evo ac med 28 mm motoforce osv osv.. men jeg kæmper seriøst bare hele tiden med tomgangen.. jeg har en str 152 dyse i nu. og den størrelse køre den godt med. men synes selv det er MEGET overdrevet stort til evo ac.. men mit problem er at den kan stå i tomgang i måske 5 sekunder og så går den bare ud. og skruer jeg på tomgangsskruen bare lidt så står den helt vildt dårligt altså så står den alt for højt så man slet ik kan høre det er en 2 takter hvis i forstår hvad jeg mener.. men får den choker sår den MEGET bedre. og kan blive ved indtil jeg selv slukker.. forstår det simpelthen ikke. og det ændre sig bare dag for dag. her for en uge siden stod den PERFEKT og gav jeg gas efter den havde stået i tomgang i noget tid tog den fat med det samme. ik noget med at den siger brrr eller noget.. men 2 dage før den dag, der fuckede den op. har en fornemelse jeg har problemmer med noget luft problem eller sådan noget ? men tror bare ik på den kan være utæt for den har gjort de i meget lang tid både før og efter jeg skiftede tap. og den kan sku ik blive ved med at være utæt i krumtapshuset hvis det er det. for 2 gange nu har det været sån.. i noget tid. og er rigtig træt af det.. hvad sker der for den ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utæthed eller hvad sker der ? ( Kloge)
Kommentér på:
utæthed eller hvad sker der ? ( Kloge)

Annonce