{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

Stel der skal males hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har efter et par år besluttet mig for at vil have min Yamaha Jog Space Innovation smidt i stand også sælges smiley Den står ret skilt af og overvejer at male stellet hvis dette kan gøres til billige penge.

Stellet er pt. sort og har lidt rust pletter hist og pist, men intet overdrevet.

Så hvis der er nogle der kan give en guide eller lign i hvordan jeg billigst og nemmest muligt kan male det selv, og få et okay resultat .

Er sandblæsning nødvendigt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stel der skal males hjælp
  • #1   23. maj 2011 køb sandpapir, grunder og maling. Og gå igang,

en større renovering end det kan ik betale sig på en scooter der skal sælges da folk er ligeglade, du får sikkert det samme alligevel.

• #2   23. maj 2011 Sandpapir grunder og maling smiley , er det det eneste jeg behøver, og havde skam heller ikke tænkt mig at det skulle give mere, havde bare tænkt mig at gå og lave det lidt i eventuelt sommerferien smiley ...

Men så må jeg ud og have fat i noget grunder, sandpapir og maling smiley .. Hvad tror du ca. det vil løbe op i ? smiley

300,- ? eller endnu mere ?

• #3   23. maj 2011 grund maling koster omkring 75kr
    sandpapir komme an på hvor meget du skal have det koster ikkke en skid
    og maling til stellet 75 kr så det kommer nok til at koste 250-300 ca

• #4   23. maj 2011 køb groft og mellem sandpapir. Og fint hvis det skal være ordentligt.
    Så groft sliber du det hele og går op af i finere, også grunder du, sliber, grunder, sliber, grunder, maler.

Kommentér på:
Stel der skal males hjælp

Annonce