{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Piger og Scootere {{forumTopicSubject}}

FUCK!

Kom med jeres sjove, historier fra piger eller andre der kommer kørende på knallert og laver den fedeste fail smiley
Eller til Køre kort måske smiley

Jeg kan så ligge ud med at til scooter køre kort, var det en pige som lige pludselig, begyndte at køre stille og køre ud midt på køre banen, også køre hun næsten bare stille så vælter hun bare til højre, det så satme konge ud! smiley

Og det er bare et indlæg for os der keder os!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piger og Scootere
  • #1   7. apr 2011 Fuck mit grammatik stinker her i aften -.-'

• #2   7. apr 2011 Jeg lod en prøve min, hun kørte direkte ind i en hæk og den væltede på asfalten smiley

• #3   7. apr 2011 hahah, der var en dame ved min arbejd plads, hun var i gang med at fylde olie på sin comet, hun hældte i ca. 50 sek, så råber hun SHIT DET VAR BENZIN TANKEN !! haahahah xD
    Så skulle vi tømme tanken :I
    Men det var grineren hun kiggede på mig med et "jeg har dummet mig kvinde blik" smiley

• #4   7. apr 2011 Haha, jeg var også ude at køre med anden pige også, køre hun satme op i køre læren, fordi han bremsede fordi der var rødt lys ! smiley

• #5   7. apr 2011 til kørekort var der en pige der holdte stille i et kryds.... lige pludselig vælter hun til højre ned i en grøft hmm..

• #6   7. apr 2011 Jeg har prøvet en gang hvor mig og en kammerat skulle køre kæreste hjem. Det skal lige siges det er på dette tidspungt er i midten af november og kl er ca halv 10 og aftnen og min kammeat har intet lys på. Så han kæreste tør ikk sidde bag på ham og det skal siges vi skal køre 7 km. Men det hele ender med at hun køre min knallert med mig bag på da hun skulle øve sig. Det viser sig så at hun spænder i hele kroppen så meget at hun ryster hele vejen. Og hun bremser og giver gas på samme tid. Da vi så kommer hjem til hende siger jeg til hende at jeg aldrig skulle sidde bag på hende igen. Lige i det jeg siger det springer min pære. Det var træls.

• #7   7. apr 2011 god griner, jeg har en veninde som skulle prøve min vens stalker, og da hun så kom hen til et sving med 50 km/t, så slap hun gassen, men kunne ikke finde bremserne, så hun lod sig vælte med en 30 km/t lige ned på asfalten smiley det så for griner ud, og hun slog sig ikke engang, men min vens ene bremsegreb knækkede og skjoldene blev ridset på venstre side smiley Virkelig god gas da hun væltede! smiley

• #8   7. apr 2011 Jeg husker til kørekort at en pige var foran mig i "rækken". Så gik hendes scooter ud og så ville hun tænde den igen. Hun stod så og holdt elstarteren inde i omkring 1-2 minutter indtil det gik op for hende at motoren allerede var startet´for længst.

• #9   7. apr 2011 Det var sgu det samme til kort, vi har en dreng ( underligt) Men han er simpelthen så fed så de comet'er vi køre på kan ikke trække ham op af bakkerne så han køre 10-20 km/t'er i timen når de køre omkring 50 km/t på toppen, også når han skal dreje skarpt så bremser han helt, sætter begge fødder ned på jorden for at skubbe den rundt i svinget!

• #10   7. apr 2011 jeg husker bedst at jeg i mandags kom kørende mod skole som jeg har gjort de sidste MANGE morgner.. jeg ser en pige holde og vente på hun kan krydse overvejen på sin scooter hun køre lidt frem og tilbage og kan ikke helt beslutte sig men vælger så at køre lige ud foran mig i det jeg når op til hende!

hun troede sq jeg var en cykel?! Okay en madass ligner ikke en hver anden knallert men ligefrem en cykel?! Og hvem cykler da også med fullface hjelm smiley

• #11   7. apr 2011 Haha fuck hvor griner. Jeg glemmer aldrig vi skulle ordne de knallerter køreskolen så min kammerat står og blære ssig med at hans var den eneste der startede i første hug. Hvad gør idioten så han læner sig over den så baghjulet rør asfalten så han hænger efter den i et langt stykke inden han falder

Det så for sjovt ud da han røg på røven
    Godt nok ikk en pige men sjovt aligevel

• #12   7. apr 2011 Hahaha nice smiley Det bedste eg har hørt var til Knallert Teori. En pige mente simpethen man fjernede sidespejlene for at scooteren kunne køre hurtigere smiley

• #13   7. apr 2011 Patrick J : I princippet ja, fordi du får lidt mindre vind modstand, men det er så lidt smiley

• #14   7. apr 2011 Der var en tøs på mit hold da jeg tog kortet som valgte at tilte ned i en hæk da vi skulle lave uvendinger på snæver vej, det foregik i slowmotion med nok 2-3km/t og lige pludselig så lænede scooteren sig mere og mere til højre og hun fulgte bare med, helt urealistisk.

Det skal lige siges at når det gik "stærkt" sad hun helt omme på "bagsædet" og flashede mønt-indkast (hun var en ret så kvapset pige - anti lækker)

Kommentér på:
Piger og Scootere

Annonce