{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Er DBA også blevet inficeret af useriø {{forumTopicSubject}}

Jeg havde sku ikke troet, at jeg skulle sidde her og whine i forummet, over useriøsitet.. Men jeg er ved at gå ud af mit gode skind nu.. Jeg prøver sku at bære over med at folk ikke tænker sig om, læser hvad der står i annoncen, osv., men når de eneste man bliver kontaktet af er små drenge der byder 2000 kr for en varer der står til 5000, folk der byder en smadret neos for en scooter hvor der står klart og tydeligt ****BYTTES IKKE***** i annoncen, PLUS det står 4 gange i annoncen længere nede.. Folk der byder useriøst 15.000 for at holde scooteren til sommerferien, og spammer min annonce. Knægte der byder salgsprisen, for at fragte den til københavn, selvom der også står utrykkeligt, at jeg ikke fragter.. Jeg er simpelthen ved at få nok. og nu det slut med den "venlige" tone fra min side af. Nu får de sku bare af vide hvad jeg mener om dem/deres bud, når de skriver..

Hov, fik jeg forresten sagt, at dette nu også sker lige så meget på DBA, som det gør herinde?? Troede sku at DBA var hvis man ville sælge noget seriøst, og ikke gad høre på uvidende dumme drenge, men må sige, at de sku har overgået de seriøse købere derinde nu.. Gosh mand..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er DBA også blevet inficeret af useriø
Kommentér på:
Er DBA også blevet inficeret af useriø

Annonce