{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

HJÆLP JOG GIVER FULD GAS {{forumTopicSubject}}

Hey er der nogen som kan hjælpe mig her har lige haft renset alt på min jog FS efter vinteren og nu er den samlet igen alt funger men den giver fuld gas når jeg starter den men kun kort tid så går den i tomgamg men giver jeg så gas bliver den ved og give gas,,,, har checket gaskabel og det er ikke det .... kan det være fordi kaburator og membran er 10 år gammel membranen er ikke helt optimal... eller er det kaburatoren som gør noget,,,, HJÆLP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP JOG GIVER FULD GAS
  • #1   21. mar 2011 Lyder mere som om at den ikke er helt tæt, så den får falsk luft.
    Tag membranen uden og se ind i den i stærk lys. Evt mod en skarp pære eller solen.
    Husk at bruge en frisk pakning mellem membran og motor og brug også en pakning mellem studs og membran, hvis studsen er meget gammel og måske ikke helt tæt.
    Satte du nye simmeringe i da du havde den splittet og tjekket du meget grundigt efter om det sad gammel bundpakning stykker fast på blokken, inden du satte cylinder på?


  • #2   21. mar 2011 hey har ikek haft moteren skilt ad med cylinder og det kun haft membran og det af ... og har heller ikke haft kaburatoren skilt ad kun haft membram studs og karbo fra hinanden .. men så i lyset med membranen og den er ikke helt tæt der er et lille mellemrum imellem min gove nev sagde det var skidt ..... den gav også gas efter mand slap før jeg havde den fra hinanden men nu er den bare helt gal... skal jeg skifte membran og studs for studsen er også seriæs gammel og der er nogle gode revner i

  • #3   21. mar 2011 Skift studsen og køb nogle nye carbon plader til din membran.

Kommentér på:
HJÆLP JOG GIVER FULD GAS

Annonce