{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motornummer
  • #1   20. mar 2011 Man kan se om det en 30 eller 45 og hvilken maskine den sidder på.

OG DET KAN MAN GODT!

• #2   20. mar 2011 det er bare noget lort det stelnummer er næsten ruste væk :S nu er scooteren os fra 98 så det er en gammel en smiley så scooteren kan ikk forsikret det er sku noget pis!!!

• #3   23. nov 2011 Ved godt emnet er gammelt, men jeg har da min rmx forsikret hos Codan, kun via motor nummer, da stelnummer er væk? smiley

• #4   23. nov 2011 Det er den ved gud, når jeg har oprettet den? Har det forsikrings kort i pungen? :S Og hende fra Codan sagde at den godt kunne forsikres bare over motornummeret!

• #5   23. nov 2011 Blev stoppet for 2 uger siden på den? Og betjenten sagde at det var helt iorden at jeg bare havde den forsikret via motor nr. Bare den var forsikret? smiley

• #6   23. nov 2011 The D, igen kan jeg sige dig imod. For snakker sammen med politiet i øjeblikket, om at få et nyt stelnummer på, og de vil gerne give mig lov til at kører på den, så længe den er forsikret, hvilket den er smiley

• #7   23. nov 2011 Jamen, kan udmærket godt se hvad du mener! smiley

Jeg siger bare, jeg har min forsikret, og jeg har en aftale med politiet, så i mit tilfælde var det ihvertfald muligt? smiley

• #8   23. nov 2011 Så kan jeg tage kontakt til det politi distrikt som jeg har aftalen med? Da jeg forklarede ham betjenten, som stoppede mig for et par uger siden, sagde han at han kunne høre på mig at jeg havde tingene i orden, så uden at tage kontakt til den station jeg har aftalen med (Farum politi station) så tjekkede han bare mit motor nr, og så den var forsikret.

Jeg har dog ingen papirer på aftalen, men har været nede hos Farum Politi og skriver under på nogle sedler, om at jeg står ved at det er min knallert, og at den ikke er stjålet, osv. osv.. smiley

Kommentér på:
motornummer

Annonce