324 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Fragt?"
FRAGT FRAGT FRAGT ! ! !
Jeg står og skal fragte en scooter til Lolland, er der nogen som ved hvem der kan hjælpe med det.. Kommer selv fra Holstebro. Eller evt. Sjælland.
Jeg står og skal fragte en scooter til Lolland, er der nogen som ved hvem der kan hjælpe med det.. Kommer selv fra Holstebro. Eller evt. Sjælland.
Skrevet af: Danni N - 4. jan 2007
fragt
Kan man sende et scooter stel med posten? hvis ja hvad koster det så og hvem kan fragte det? skal sælge min aerox, han vil gerne købe ALT, men det skal sendes.....
Kan man sende et scooter stel med posten? hvis ja hvad koster det så og hvem kan fragte det? skal sælge min aerox, han vil gerne købe ALT, men det skal sendes.....
Skrevet af: jakob _!TEAM FUCKHEADS!_ o - 19. sep 2013
Fragt?
Har set på et SSM stel i sønderjydeland, Problemet er fragt? Køre Danske Fragtmænd Privat? Stellet skal til nordsjælland... Nogen gode ideer
Har set på et SSM stel i sønderjydeland, Problemet er fragt? Køre Danske Fragtmænd Privat? Stellet skal til nordsjælland... Nogen gode ideer
Skrevet af: [HK-Tuners 3100 - Saxe] ™ - 29. aug 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af to lamper 700 kr.
- opvaskemaskine montering 700 kr.
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
jan 2010
Følger: 80 Følgere: 66 Scootere: 5 Emner: 465 Svar: 8.511
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 86 Scootere: 7 Emner: 366 Svar: 7.963
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 5 Emner: 8 Svar: 6
Fragt?