{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.366 visninger | Oprettet:

Dans værksted - Frederikshavn {{forumTopicSubject}}

Hey gutter.

Nogen der har erfaring med Dans Værksted i Frederikshavn? Han er jo sikkert dygtig nok, for han har jo haft forretningen i en del år. Det drejer sig også bare om en reperation af min RMX. Hvad der er galt med RMX'en er dog ukendt.

Jeg tænker bare mere på priser? Er han dyr? Sådan i forhold til gennemsnittet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dans værksted - Frederikshavn
  • #1   1. mar 2011 Har ikke erfaring.. men dyr er han, han snød en af min "venners" mor for 5000 kr...

• #2   1. mar 2011 bor selv i frederikshavn og ved han er en mega fusker!!! han har prøvet at snyde mig med noget han skulle bestille hjem. og har 2 andre gode eksempler på man ikke skal handle der!!!!!!!
    smiley

• #3   1. mar 2011 Mr. BlaBlaBla: Snød? Hvordan?

Mikkel Schumacher Hansen: Ja han virker meget flink og han tjekker da også lige RMX'en for umidlbare fejl, ganske gratis. Så det er fint nok.

Men tak for responsen begge 2:)

• #4   1. mar 2011 Frederik J: Hvordan snyde dig? Og jeg vil da meget gerne høre de andre eksempler også:)

• #5   1. mar 2011 Ved ikke hvordan ved bare hun blev snydt smiley

• #6   1. mar 2011 1. jeg fik en stage6 benzin måler af min farmor i julegave, som var købt ved dan. så gik jeg er over for at få den byttet/ få penge tilbage. så blev vi enige om at jeg skulle have mig en temp. måler og flink er som han jo er bestiller han en hjem. han lovede den var der om 3 dage. der gik en uge. der gik sgu også et måned og helt op til 1,5 måned. hvor han blev ved med at udsætte.
    til sidst gik jeg over og ville have penge tilbage. hvor han ikke ville svare på hvor den blev af og rigtigt forsvarede sig selv.
    2. min mors venindes søn arbejdede derover i næsten 2 måneder hvor han ikke ville give ham løn, og nægtede det. problemet var bare hans stedfar var politibetjent, så var han over og banke i bordet 2 gange. også var der ikke mere og rafle om
    3. min fars kollega var der over og købe 2 nye scooter, hvor de kom hjem ikke virkede begge to. de gik tilbage og ville have penge tilbage men kunne ikke. selv om købe loven siger det. det endte med de fik en tilbage som virkede, men havde betalt for to

kan kun fraråde!!! smiley

• #7   1. mar 2011 og det var fra stage6 i danmark han bestilte den hjem fra, "sagde han"

• #8   1. mar 2011 Hmm... Ja han lyder lidt mistænkelig, men det er jo svært at kende alle detaljerne når det jo ikke er dig selv der har oplevet alle problemerne. Ikke at jeg ikke tror dig, men der er jo altid 2 sider af en sag.

Det med din Stage6 måler kan ske, men så er det jo bare at sige at man vil ahve sine penge igen, hvilket du vist også gjorde.

nå men det lyder ikke godt. Heldigvis er han jo gået med til at han vil tjekke min RMX gratis og så komme med en pris. Under alle omstændigheder sætter jeg en max pris når han har tjekket den. Jeg skal ikke resikere at han pludselig laver arbejde for 4.000kr. Ikke fordi jeg selv har nogen grund til at mistro ham(ud over Frederiks beretninger), men det er mere principet.

Tak for svarene. Jeg vil meget gerne høre flere. Og er der ellers nogen andre steder i Frederikshavn som er bedre? Det smarte ved Dans værksted er jo at jeg kan gå derhen til 10-15min.

• #9   1. mar 2011 Man skal fandme ikke handle ved ham den klamme dan! Han kan fandme ikke finde ud af og lave scooter han har fandme odelagt min scooter ned min helt nye 70cc cylinder til lidt over 1500 kr. og han ville fandme ikke astatte det! Og så den ande ting jeg har op levet der nede er at jeg skulle have et termometer der henne og så kom det sku aldrig hjem og jeg havde betalt, og jeg fik ikke mine penge tilbage!

SÅ ET GODT RÅD ALDRIG HANDEL HOS DANS KLAMME VÆRKSTED!

• #10   1. mar 2011 Hold da op en masse dårlige erfaringer. Godt at jeg da ikke har betalt noget endnu. Så må vi se om han kan finde fejlen og kan han fikse den så er det jo fint. RMX'en kan jo ikke rigtig komme til at køre "dårligere" eftersom at den slet ikke starter.
    Medmindre selvfølgelig at han ødelægger bremserne elelr sådan noget latterligt...

Kommentér på:
Dans værksted - Frederikshavn

Annonce